Kenen miehet kokkailevat?

:wave: Mä en tykkää ruuanlaitosta, en sitte yhtään! Välillä täytyy kyllä ittekki ruokaa laittaa mutta jahka kunnolla grillikausi taas alkaa niin mies hoitaa suunnilleen kaiken ruokapuolen, mä hoidan salaatit :D
 
mies tykkää kokkaamisesta paljo enempi ku minä :wave:
Mutta kyllä mä suurimman osan kerroista kokkaan silti, koska teen yleensä ruoan valmiiksi, että mies pääsee suoraan kotiin tullessa syömään. Mies saattaa tehdä ruoan sit viikonloppuisin.
 
era
Mies kokkailee ihan mielellään, tosin se jää useimmiten viikonloppuihin tai juhliin, koska minä olen arkisin aikaisemmin kotona. Hänellä on muutama bravuuri, mutta osaa tehdä kyllä tosi hyvää arkiruokaakin. Katsomme paljon kokkiohjelmia, joista sitten ideoimme uusia ruokia yhdessä ja erikseen.
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
hööh..miks mun mies ei haluu olla kokkina mulle paitsi kesäisin :eek: :(
:hug: Älä välitä. Mä en ihan helpolla suvaitsis tollasta omalta mieheltäni. Mutta toisaalta, ei se ole mitenkään kummonen grillikokki, samalla alkeistasolla ollaan molemmat :LOL: Ja minä ne laitettavat ruuat yleensä päätän ;)
 
Ego
Alkuperäinen kirjoittaja era:
Mies kokkailee ihan mielellään, tosin se jää useimmiten viikonloppuihin tai juhliin, koska minä olen arkisin aikaisemmin kotona. Hänellä on muutama bravuuri, mutta osaa tehdä kyllä tosi hyvää arkiruokaakin. Katsomme paljon kokkiohjelmia, joista sitten ideoimme uusia ruokia yhdessä ja erikseen.
Wau!meillä mie katon kokkiohjelmii mutta saanhan sen miehenkin välillä telkun ääreen..kattoo nimittäin sokkokokkia..sitten sillä hauskaa kun toisilla menee päinhonkia ruuanlaitot. :D
 

Yhteistyössä