Kenen miehet ei ole nyt kotona?

minäkin
on se kumma kaksinaismoralismi mikä on äitien ja isien käytöksen hyväksynnässä. Jos Äidit käyttäytys niinku isät (huom yleistys) niin pidettäs usein tosi huonona äitinä. Kyllä ainakin mun tuntemien perheiden osalta useimmiten vastuu on viimekädes äidin ja isä voi toimia paljon vapaammin kun se on se äiti joka pitää hommat pyörimässä vaikka välillä pienelläkin varotusajalla oli poissa.... :(

miina
sanokaapas muuta vaikka minä olisin ollut elokuvissa tullut myöhään kotiin heräisijn silti lapsen kanssa...viime yön valvoi tuos ´tenavan kanssa itse asiaas jo komas yö ollut oosi kipee ja mää huudan miehelle että oon ihan poikki ja väsy herää en jaksaa enään se vaan huuta et lopeta mäkätys,mä en haluun ikinä lisää lapsia jos se on tämmöstä...

sen yhen ketjun ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
:wave: Pitäskö soitelle jo perään. Sanoi menevänsä töihin, mutta varmasti on naisiin eksynyt. Taidan soitelle tunnin välein varmistaakseni, että kaikki on kunnossa ja housut jalassa.
mikä sua vaivaa? miksi täytyy kettuilla vaikka et ymmärräkään että joku soittaa miehelleen kesken illan? miksi se on niin vaikea ymmärtää että vaikket sinä soita niin joku toinen voi soittaa? ja että vaikka joku soittaakin kesken illan miehelleen niin ei se tarkoita että ko. nainen olisi mielipuoli joka vainoaa miestään puhelimitse alati?

Yhteistyössä