Kenen lapsilla pienimmät ikäerot?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja tähkäpää:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Huh huh...
Amelie: paljonko teidän lapsilla on sit ikäeroa?

Meillä ekan ja tokan välillä ikäeroa 1v1kk. Tokan ja kolmannen väliin tuleekin sit 3v.
Kolmas haluttiin ehdottomasti isommalla ikäerolla :) (tokan ja kolmannen ikäero 4 v 4kk)
Just. Nyt löysinkin, että olit vastannut tuolla aiemmin jo teidän lasten iät. Sori kun sekoilen... B)
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja tähkäpää:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja tähkäpää:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Huh huh...
Amelie: paljonko teidän lapsilla on sit ikäeroa?

Meillä ekan ja tokan välillä ikäeroa 1v1kk. Tokan ja kolmannen väliin tuleekin sit 3v.
Kolmas haluttiin ehdottomasti isommalla ikäerolla :) (tokan ja kolmannen ikäero 4 v 4kk)
Just. Nyt löysinkin, että olit vastannut tuolla aiemmin jo teidän lasten iät. Sori kun sekoilen... B)
meillä esikoinen on poika 7v,tyttö 6v ja poika on 2v.
Ihan uteliaisuuttani kysyn!
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Huh huh...
Sanos muuta :D Mutta meillä on kaikki sujunut tosi hienosti :)
Meillä kaksikko oli tiivis pari pienenä,aina löytyi leikkikaveri ;)
Nykyään riitelevät ja nahistelevat kaikesta,kuuluu varmaan tähän ikään ??(esikoinen menee tokalle ja keskimmäinen eskariin).Ja sit kun toinen on tyttö niin ei leikit mene nykyään ihan yksiin....;)

Haaveiletko muuten kolmannesta? Mä olin ihan varma tuon pienen ikäeron jälkeen että ei kiitos lapsia enää,mutta kummasti se mieli muuttui vuosien saatossa,heh! No nyt on ihan varmasti lapsiluku täynnä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Huh huh...
Sanos muuta :D Mutta meillä on kaikki sujunut tosi hienosti :)
Meillä kaksikko oli tiivis pari pienenä,aina löytyi leikkikaveri ;)
Nykyään riitelevät ja nahistelevat kaikesta,kuuluu varmaan tähän ikään ??(esikoinen menee tokalle ja keskimmäinen eskariin).Ja sit kun toinen on tyttö niin ei leikit mene nykyään ihan yksiin....;)

Haaveiletko muuten kolmannesta? Mä olin ihan varma tuon pienen ikäeron jälkeen että ei kiitos lapsia enää,mutta kummasti se mieli muuttui vuosien saatossa,heh! No nyt on ihan varmasti lapsiluku täynnä!
Mäkin vähän kauhulla odotan että koska meillä alkaa nyrkkitappelut ;) :D

Kyllä haaveilen, neljännestäkin ;) Mutta ei meille tulee enempää lapsia :/ Nämä nykyiset muruset ovat pitkäaikaissairaita, ja ei tässä enää kellään riittäisi paukut kolmanteen mahdolliseen sairaalarumbaan.
 

Yhteistyössä