Kenen lapset on ollu alle 3500g syntyessään? pituus ja rv? poltitko odotusaikana tupakka?

• Viestiketjun aloittaja Vaaveista
  • Ensimmäinen viesti
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
ja gallupin tarkoitus on...?
Huomata se, että tupakoitsijoiden lapset on ihan yhtälailla samankokoisia ei-tupakoitsijoiden kanssa :D
Saattaa toki olla niinkin, mutta kun se tupakointi ei vaikuta vaan siihen pelkkään kokoseen. Se siitä taitaa se pienin juttu olla.

Ketään syyllistämättä, mut empä tämmösen gallupin takia kattele silti hyvällä.
ja varmaan kun kaikki tietää että se tupruttelu on pahasta, niin ne sauhupäät jättää galluppiin vastaamattakin..

viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Esikoinen 2620.
En polttanu. Liikuin paljon, kävelin jokapäivä 6 km:n työmatkan. Paljon liikkuvat saa kuulema pienempiä, jäntevämpiä ja terveempiä lapsia.
Seuraavat oli 3400. Mun mielestä 3,5 kiloinen lapsi on kyllä jo ihan keskivertovauva, pienestä voidaan puhua jos on alle 3 kiloinen.
Minustakin 3-3,5kg on aivan normaali vauvan paino. Nykyään äidit ityse ovat niin lihavia että saavat 'sokerivauvoja', jättiläisiä.
Ennen nelikiloinen oli tosi iso, nykyään normipainoinen ja tavan vauvat pieniä.
Kaikki on niin suurta, äidit ja vauvat

vieras
3350 g 49 cm rv 39+2 ei tupakointia.nyt 16 v 168 cm 57 kg tyttö

3800 g 50,5 cm rv 40.tupakoin.nyt 17 v 179 cm 78 kg "normaali "nuori mies.

Töihin lähdössä illalla vasta kerkiää lukea haukut

tyttöjen äiti
Ensimmäinen. tyttö 3460g 50 cm. Keskimmäinen. Tyttö. 3100g 50cm. En polttanut silloin enkä polta nytkään. Söin terveellisesti ja liikuin. Kolmas tyttö 4160 52. Söin todella epäterveellisesti ja join limsaa.

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
ja gallupin tarkoitus on...?
Huomata se, että tupakoitsijoiden lapset on ihan yhtälailla samankokoisia ei-tupakoitsijoiden kanssa :D
Saattaa toki olla niinkin, mutta kun se tupakointi ei vaikuta vaan siihen pelkkään kokoseen. Se siitä taitaa se pienin juttu olla.

Ketään syyllistämättä, mut empä tämmösen gallupin takia kattele silti hyvällä.
ja varmaan kun kaikki tietää että se tupruttelu on pahasta, niin ne sauhupäät jättää galluppiin vastaamattakin..
Niin. Mä kyllä ja veikkaan, että pahimmat tupakoitsija ei kyllä vastaa tähän ketjuun. Etenkin, jos lapsella on ollut jotain vaikeuksia.

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Esikoinen 2620.
En polttanu. Liikuin paljon, kävelin jokapäivä 6 km:n työmatkan. Paljon liikkuvat saa kuulema pienempiä, jäntevämpiä ja terveempiä lapsia.
Seuraavat oli 3400. Mun mielestä 3,5 kiloinen lapsi on kyllä jo ihan keskivertovauva, pienestä voidaan puhua jos on alle 3 kiloinen.
Minustakin 3-3,5kg on aivan normaali vauvan paino. Nykyään äidit ityse ovat niin lihavia että saavat 'sokerivauvoja', jättiläisiä.
Ennen nelikiloinen oli tosi iso, nykyään normipainoinen ja tavan vauvat pieniä.
Kaikki on niin suurta, äidit ja vauvat
Niin. Munkii mielestä tommonen alle 3500g on kyllä ihan normaali kokoinen lapsi. Eikä siinä tartte tupakkaa polttaa, että saa "pienemmän" lapsen. Täytyy vaan jättää se turha sokerin mussuttaminen. Kyllähän minä näin omasta yli 4 kiloisestani, että ihan sokerinsyönnilläni olin hänet siihen kuntoon kasvattanut. Ja reppanalla oli ihan kauheesti turvotusta, jota sitten näillä meidän alle 3,5 kilosilla ei ollut lainkaan.

Yhteistyössä