Kenen lapset omistaa kyseisen pelin ja saa pelata: Grand Theft Auto???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole eikä saa pelata, vaikka vinkuukin, että kaikilla muillakin on. Tosin oli pelannut sitä jo 6 vuotiaana naapurin vuotta vanhemman kanssa, joka sai sitä kotonaan käyttää :/

Minä omistan. Lapseni eivät saisi edes peliä katsoa kuten eivät mitään muutakaan missä merkintä k-18.

Lasten kaveri oli kylässä ja halusi peliä pelata kun näki hyllyssä, väitti että kotonakin saa sitä pelata. Olen nipo ämmä mutta soitin äidillensä keskustellakseni asiasta jos vaikka poika pelaa salaa mutta sieltä tuli sellaiset raivarit ja luuri korvaan että juttu jäi vähän kesken :ashamed:

tässä pelin kannet jos nimi ei sano mitään:

ps2_gta_libertycity.jpg

Itse olen noita pelejä pelannut, enkä todellakaan antaisi lasten pelata tuon sarjan pelejä. Etenkin kolmosesta eteenpäin pelit ovat raaistuneet. Miten esimerkiksi lapsi käsittelee kohtauksen, jossa auton kyytiin voi ostaa prostituoidun?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Itse olen noita pelejä pelannut, enkä todellakaan antaisi lasten pelata tuon sarjan pelejä. Etenkin kolmosesta eteenpäin pelit ovat raaistuneet. Miten esimerkiksi lapsi käsittelee kohtauksen, jossa auton kyytiin voi ostaa prostituoidun?

AIVAN!!

Voisinpa antaakin pelata sitä vanhaa ykkösosaa. :saint: Mä pelasin sitä joskus 8-vuotiaana enkä juuri tullut ajatelleekskaan että siinä tehdään hyvin pitkälti rikollista toimintaa jolla menestytään.

GTA3 taisi olla ensimmäinen 3D-peli. Itse en anna pelata Oblivioniakaan, vaikka joitain pätkiä on saanutkin siitä katsoa (kuten kauppareissut). On nuo pelit kuitenkin toista kuin vic-20 aikaan :) Monsters' Deniä olen antanut pelata netissä. Siinä menee aika hyvä raja 8-vuotiaalla.

Kotoota löytyy ja mies sitä silloin tällöin pelailee. Pojun (2v 7kk) nähden ei pelaa, eikä pojukaan saa pelata. Poju pelailee vaan autolla ajo pelejä sekä nyt innostu Tony Hawk pro skater-pelistä :D Oppinu jo temppuja tekemään sillä laudalla. Ens kesälle sit ostetaankin oma lauta... :D

Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino:
mun poika pelaa GTA pelejä.
koska en pysty vahtii enään mitä kavereillaan pelailee.

Teinin kanssa tuo asia on vähän kuin tupakan poltto. Kiellettyä mutta keinot on vähissä, jotta voisi estää. Teinit eivät yleensä myönnä, että viihde vaikuttaisi heidän ajatteluunsa millään tavoin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten kenelläkään (edes/etenkään aikuisella) voi olla tarve tehdä tuollaista peleissä????

Huvin vuoksi. Sama asia kuin nyrkkeily, paini, värikuulasodat ja autourheilu. Itsekin olen pelannut pelin kolmatta versiota. Tuo peli on erittäin monipuolinen hiekkalaatikko. Sen avulla voi kokea sellaisia puolia, mitä ei missään nimessä voisi kokea todellisessa elämässä. Nutta ei se kuitenkaan larppaamista voita tuossa suhteessa.

Yhteistyössä