millipilli
Meillä lapsuudenkodissa jo aina oli peltipurkki jossa oli joulukarkkeja ja nyt löytyy samanlainen omasta kodista. Tänään siihen tonttukarkit kävin ostamassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on karkkipurkki aina, ei vain jouluna. Lähinnä sisustuskoristeena. Kun karkit menevät vanhoiksi, laitan ne biojätteeseen ja ostan uudet.
Keittis olis sitten ihkaoikea naapuruston namutätiAlkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on karkkipurkki aina, ei vain jouluna. Lähinnä sisustuskoristeena. Kun karkit menevät vanhoiksi, laitan ne biojätteeseen ja ostan uudet.
eikö niitä vois jakaa naapurín lapsille ennen kuin vanhenevat?
olisit pian aika suosittu lasten keskuudessa
Meillä on karkki/herkkupöytä aattona ja joulunpyhinä, mut aiemmin en juuri sitä laita. Lapset ei muuta söisikään jos koko ajan saatavilla olisi
Ei nykyajan lapset saa syödä karkkeja kuin tiettynä päivänä viikossa. En mä kyllä enää vaihda noita karkkeja...omat muksut ovat jo niin isoja, että tietävät noiden vanhentuneen jo aika päiviä sitten. Aiemmin, kun vielä oli jossain määrin mahdollista, että muksut olisi siellä purkilla käyneet, pidin huonen siitä, että karkit on kans syömäkelpoisia. On mulla tuolla keittiössä yksi varsin näyttävä viinietikkapullokin, josta parasta ennen meni varmaan jo viime vuosituhannella. Se pullo on siellä vaan koristeena.Alkuperäinen kirjoittaja Bree:eikö niitä vois jakaa naapurín lapsille ennen kuin vanhenevat?
olisit pian aika suosittu lasten keskuudessa
Meillä on karkki/herkkupöytä aattona ja joulunpyhinä, mut aiemmin en juuri sitä laita. Lapset ei muuta söisikään jos koko ajan saatavilla olisi
Ja saisin naapureiden vihat niskoilleni, kun antaisin karkkia lapsille, joilla ei ole karkkipäivä?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Keittis olis sitten ihkaoikea naapuruston namutäti
Meillä muksut syö niitä ihan maltillisesti, mutta miestä täytyy komentaa, ettei ne heti loppuisAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Meillä ei ole, itse en juur karkkia syö, mut toi mukula vetäis sen hetkessä tyhjäksi
Ihan toi sun nikki =)Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Meillä muksut syö niitä ihan maltillisesti, mutta miestä täytyy komentaa, ettei ne heti loppuisAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Meillä ei ole, itse en juur karkkia syö, mut toi mukula vetäis sen hetkessä tyhjäksi
Siitä se mun nikiks tulikin.Alkuperäinen kirjoittaja v:Ihan toi sun nikki =)Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Meillä muksut syö niitä ihan maltillisesti, mutta miestä täytyy komentaa, ettei ne heti loppuisAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Meillä ei ole, itse en juur karkkia syö, mut toi mukula vetäis sen hetkessä tyhjäksi
Meillä tyttö 2v3kk on ominut tuon vakiosanonnakseen. Iloisesti tuumailee välissä Voi hitsin pimpula