Kenen kanssa vietät joulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jouluna seuranani on...

• oma puoliso

Ääniä: 15 62,5%
  • omat lapset

Ääniä: 19 79,2%
  • puolison lapset

Ääniä: 2 8,3%
  • omat vanhemmat

Ääniä: 13 54,2%
  • puolison vanhemmat

Ääniä: 4 16,7%
  • sisarukst

Ääniä: 11 45,8%
  • sisarusten lapset

Ääniä: 5 20,8%
  • lasten perheet

Ääniä: 1 4,2%
  • muut sukulaiset

Ääniä: 4 16,7%
  • lemmikki

Ääniä: 7 29,2%
  • ystävä tai kaveri

• työkaverit tai asiakkaat

• satunnaiset ihmiset

Ääniä: 0 0,0%
  • joulupukki

Ääniä: 6 25,0%
  • ei ketään

Ääniä: 3 12,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Kysely suljettu .

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Meillä on sillein, et äiti on laittanut lähipiirille meidän mökin jouluksi :heart: tulee varmasti tosi, tosi tunnelmallinen joulu. Vielä ihanampaa olisi tietty fiilistellä sielläkin joulua oman raksun kainalossa, mut kun ei nyt raksua ole tähän tietoon luvassa niin kait siltä osin on valmistauduttava yksinäisene ja ei-niin-romanttiseen jouluun :( Tietty otan vissiin skypellä yhteyden mun exään, joka viettää joulua poitsun kanssa omien vanhempiensa luona ja tietty sillä on siellä mukana myös sen nyksä. Sit meillä mökille tulee vissiin myös äitin lisäksi sen uusi miesystävä, joka on ihan ok heppu ja saa toimia mahansa ja partansa puolesta joulupukkina. Myös veli tulee naisensa kanssa sinne. Ja tämän äidin miesystävän kaksi lastenlasta sekä näitten lapsien lemmikki. Eli aika uusperheenä joulua mennään :) Tilanteet tosin elää ja muuttuu koko ajan, että voihan se olla että jostain ihmeen kaupalla se oma raksu vielä jouluksi ilmaantuu :heart: tai sit vietetäänkin joulua jotenkin muuten...mut kattoo ny :)

Viimeksi muokattu:
Meillä vietetään joulua perheen kesken.

Mut et kai sä oikeasti ottaisi lapsille/perheelle sekä itsellesi tuntematonta miestä joulun viettoon..jouluhan on kuitenkin jo kolmen viikon päästä..:rolleyes:

Mut et kai sä oikeasti ottaisi lapsille/perheelle sekä itsellesi tuntematonta miestä joulun viettoon..jouluhan on kuitenkin jo kolmen viikon päästä..:rolleyes:

No mut jos vaikka huomenna törmäisin johonkin mieheen, ja ens kekenä alettas seukkaa niin eihän se enää niin tuntematon olisi jouluna. Tietty jos ei vielä jouluna seukattas, niin sit olisi vaikea valinta..et varmaan jäis ottamatta mukaan, mut voitaisiin sen sijaan nähdä vaikka mökin tienhaarassa salaa :heart:

No me tavattiin aikoinaan miehen kanssa marraskuussa ja joulu jo vietettiin yhdessä miehen sukulaisten kanssa. Tuntuuhan se näin jälkikäteen hiukka hurjalta, mutta hyvin minut otettiin vastaan.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Tänä vuonna mennään aatoksi systerille. Sinne tulee mun vanhemmat, siskoni poika avopuolisonsa kanssa, minä ja mun poika sekä tietysti systeri itse ja hänen tyttärensä. Ja heidän kilpikonnansa on siellä myös. Mun tyttäreni puolisoineen lähtee jouluksi Meksikoon, muuten hekin olisivat viettämässä joulua meidän kanssa. Viime vuonna oltiin kaikki meillä.

mun vanhemmille mennään koko perhe. sisko tulee myös lastensa ja uuden miehensä kanssa. ehkä miehen lapsetkin tulevat, tiivis tunnelma tulee olemaan jos kaikki paikalla :D

Tänä vuonna on vuorossa joulu anoppilassa, siellä siis miehen vanhemmat, miehen veli perheineen ja meidän perhe.
Jokatoinen vuosi ollaan mun vanhemmilla, jossa myös sisarukseni ja joka toinen sitten tuolla miehen vanhemmilla.

Aatto ollaan kotona puolison ja lasten sekä puolison veljen kanssa (ainakin kutsuttiin hänet). Joulupäivänä mennään mun porukoille johon tulee myös omat isovanhempani, sisarukseni yms. Joulupukki tietty tulee aattona!

Töissä vanhusten ja työkavereiden kanssa, ja täysin omasta halusta. Täytyyhän työpaikka joulukin joskus kokea:D Perheen kanssa voi viettää joulua sitten joulupäivän iltana:D

Ollaan ekaa kertaa meillä kotona, meille tulee mun vanhemmat, veli ja sisko, mun mummu, eno ja hänen puoliso. Syömisen jälkeen lahjahärdelliin tulee vielä miehen vanhemmat ja sisarukset. Kauhee hulabaloo, ihanaa :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Alkuperäinen kirjoittaja Paljon väkeä;27626523:
Ollaan ekaa kertaa meillä kotona, meille tulee mun vanhemmat, veli ja sisko, mun mummu, eno ja hänen puoliso. Syömisen jälkeen lahjahärdelliin tulee vielä miehen vanhemmat ja sisarukset. Kauhee hulabaloo, ihanaa :D

Ihanaa kyllä :) Musta on tosi kivaa lukee muutenkin, et tosi moni täällä viettää joulua isolla porukalla, siinä on tunnelmaa :heart:

Yhteistyössä