nyt näyttää kovasti siltä että meillä lähtee lapset hoitoon syksyllä ja silloin nuoremoi on 10kk ja vanhempi 2,4kk.
vanhemman puoelsta ei huoleta yhtään..mutta tottakia tuon nuoremman kohdalla miettii..
ovat menossa perhepäivähoitoon..
eli miten teillä on sujunut ja mitä kannattaa jo ehkä ennakkoon ottaa huomioon?
tulevat olemaan noin 13pvä /kk. ja tietenkinmahdollsimman lyhyttä päivää..tämän mahdollsitaa mun vuorotyö.
(oon itekin ollut pph,mutta silloin oli oma vaan noin pieni)
vanhemman puoelsta ei huoleta yhtään..mutta tottakia tuon nuoremman kohdalla miettii..
ovat menossa perhepäivähoitoon..
eli miten teillä on sujunut ja mitä kannattaa jo ehkä ennakkoon ottaa huomioon?
tulevat olemaan noin 13pvä /kk. ja tietenkinmahdollsimman lyhyttä päivää..tämän mahdollsitaa mun vuorotyö.
(oon itekin ollut pph,mutta silloin oli oma vaan noin pieni)