Keneltä palstalaiselta sinulla olisi opittavaa?

Ja voisin vielä lisätä että mun mielestä ei ole näin netissä kovinkaan relevanttia se "opettajan" totuudenmukaisuus, jos opittavat asiat on silti hyviä, niin onko sillä mitään väliä onko palstapersoona oikea persoona vai ei? Mun mielestä sillä ei ole väliä.
Näin kuvittelisi ymmärtävän. Eihän sitä tosielämässäkään voi tietää mikä ihmisen käytöksessä on totuudenmukaista ja mikä feikkiä. Vähentääkö se arvoa siltä mikä on "tavoittelemisen arvoinen hyve"? Hieman outoa jos näin on..

"Meikä"
Sori, pakko peesailla Kuiskista. Ihan tyytyväinen olen itseeni enkä mitään lisää kaipaa.

Jos tarve kehittää itseään tulee jossain vaiheessa niin inspiraatio tulee kyllä muualta kuin nettipersoonista.

Valtavan monelta:

Keittikseltä ja Huspatilta keittiöjuttuja.
NCMltä älyllistä uteliaisuutta.
Anatolialta jämäkkyyttä.
Bootylta kärsivällisyyttä.
Chalalta pitkämielisyyttä.
Chefiltä (ja monelta muulta) arjen luovuutta.
...

Jos tämä ketju jatkuu niin palaan paremmalla ajalla, koska lista on oikeasti pitkä.
:)

Mummeliisalta ottaisin palasen sitä, miten arjesta tehdään juhlaa ja joka pieni asia on juhlistamisen arvoista, ehkä kiitollisuutta elämää kohtaan.
Aamuäreeltä varastan vähän maalaisjärkeä ja kädentaitoja, Jonseredilta mieletöntä voimaa ja kunnioitusta luontoon.
NCM:n älykkyys kelpaisi, ja ihana omaperäisyys.
Keittikseltä elämänviisautta ja asennoitumista elämään.
Suzyannen suhtautuminen elämän vaikeuksiin on myös ihailtavaa, ja ne useat järkevät ja rauhalliset kommentit jossain haukkumisketjuissa.
Hyytikseltä ihan mieletöntä asennetta.

Ja monien muitten palstalaisten monia taitoja ja maailmankatsomuksellisia juttuja, mutta nyt on jo kiire mennä keittämään puuroa. ;)

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23968246]mä luulin aikasemmin että se on nainen =)

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

no kirjotin nimimerkin luoman mielikuvan perusteella. sukupuolesta ei oikeesti ole varmuutta.

"vieras"
Savannalta mielikuvitusta ja, no se on sellainen ihana hömppä. :D
Dechiltä ja keittiönoidalta elämän viisautta ja filosofiaa. Tykkään molempien tyyleistä.
Savanna taas, vaikka onkin ihanan vauhdikas, on ehkä kuitenkin vähän turhan lennokas. :D

UHU ei taida enää palstailla? Mutta hänen työnsä olivat upeita, pala visuaalista taiteen tekemistä ei ole koskaan pahitteeksi. Hyvä kun hän sai niistä nyt ansiotyön.

Mutta muuten olen niin omahyväinen ja ylenmäärin itsetuntoinen, ettei mun liiemmin tartte muilta mitään oppia. Kestän omat heikkouteni :D

mulle kiitos
PölyEsteriltä suvaitsevaisuutta.
Keittiksellä on viisautta ja näkemystä kokonaisvaltaisesti elämästä, jota haluisin enemmän itsellenikin, vaikka mullakin jo ikää 38v.

Yhteistyössä