Keneltä löytyy grillikota??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Kokemuksia olisi kiva saada. Eli noin 10 neliön kotaa ollaan katseltu. Mistä olette ostaneet ja hintaakin olisi kiva kuulla.
Mitä kannattaa ottaa huomioon ostettaessa siis toimitussisällön yms. lisäksi.
Sellaisessa kuin hyvän kaupan paikka oli tosi hyvä tarjous, mutta onko kenelläkään ko. kodasta kokemusta? Sitten on nämä ultimatemarketin edulliset kodat, mutta saako halvalla hyvää?
Kaikki kokemukset otetaan vastaan, kiitos :)

Mä en osaa sanoamitä pitää ottaa huomioon, mutta miehen kummitädillä on mökillään semmoinen katettu ja lasitettu grillikota, joka toimii kaasulla.

Aivan mahtava. Useimmat ruoat teemme siellä. Sateellakin voi syödä ulkona, eikä ahtaassa mökkikeittiössä.

Tädillä on semmoinen pyöreä paistolevy siinä ja sitten semmoinen ritilä, jonka päälle voi laittaa paistettuja tuotteita.

Ainiin sitten heillä on myös siellä kuvun sisällä lamppu, jotta hämärämmälläkin näkee mitä paistaa.

Jos olen tädin jotain kuullut valittavan on se että se pyöreä paistolevy pitää putsata heti käytön jälkeen ja rasvata. Mutta muita negatiivisia kommentteja en ole kuullut.

Ja nuorisoa pitää muistuttaa ettei sitä paistolevyä saa naarmuttaa metallilla vaan käyttää puisia välineitä.

Kyselen vielä lisää. Eli joistain olen kuullut, että saattavat savuttaa tms. Jos esim. tilaa tuolta ultimatemarketista niin eihän siitä voi etukäteen kyllä tietää. Jotenkin tuntuu, että jostain "erikoistuneesta" firmasta voisi saada laatua, mutta eihän sitä aina tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Kyselen vielä lisää. Eli joistain olen kuullut, että saattavat savuttaa tms. Jos esim. tilaa tuolta ultimatemarketista niin eihän siitä voi etukäteen kyllä tietää. Jotenkin tuntuu, että jostain "erikoistuneesta" firmasta voisi saada laatua, mutta eihän sitä aina tiedä.

Mun äidin taloyhtiön pihassa oleva kota savuttaa joskus sisälle päin, jos ovea pitää auki..

Meillä on semmonen ihan oikean kodan näköinen kota kesäpaikassa. Kauppaan kuului grillikeittiö (kolme erilaista paistoritilää, muurikkapannu ja kaksi loimutuslautaa telineineen). Kalliimmassa mallissa olisi ollut lisäksi semmoiset pöytälevyt, mutta me ei sitten niitä haluttu. Sisälle mahtuu kevyesti ainakin 12 aikuista. Hintaa en nyt tietenkään muista, mutta käytiin hakemassa se suoraan itse valmistajalta Etelä-Pohjanmaalaisesta yrityksestä. Hintaan saatiin puhuttua mukaan avattava ikkuna. Ehkä tuohon vaikutti se, että oltiin just edellisenä kesänä ostettu samasta firmasta rantasauna.

Pystytys oli kuin palapelin tekemistä ja kovin homma oli katon pystyttäminen, koska ne ns. elementit painoi tosi paljon. Pohja on valettu betonista. Kauppaan kuului lattialle puuritilät, jotka on tosi siistit. Ne on helppo tarvittaessa roudata ulos ja siistiä lattia hiekasta ym.

Meillä valmistetaan siellä joka vuosi useampaan kertaan loimulohta :p sekä tietenkin kesällä ihan koko ateria. Talvella on mukava mennä kovalla pakkasella tulen äärelle istuskelemaan. Lämpö nousee kovimmillakin pakkasilla helposti plus-asteille. Penkeillä meillä on porontaljoja, jotka mukavasti lämmittää takamusta talvella (ja kivasti saa myös poronkarvoja housuihin).

http://www.hyvankaupanpaikka.fi/tuotteet/31/194/281.html
Tuollaista katselin sieltä edullisimmasta vaihtoehdosta. Sitten löytyi myös keskimäärin 5000 hintaisia, mutta menee vähän yli meidän budjetin.

Kokemuksia olisi kiva saada. Eli noin 10 neliön kotaa ollaan katseltu. Mistä olette ostaneet ja hintaakin olisi kiva kuulla.
Sellaisessa kuin hyvän kaupan paikka oli tosi hyvä tarjous, mutta onko kenelläkään ko. kodasta kokemusta? Sitten on nämä ultimatemarketin edulliset kodat, mutta saako halvalla hyvää?

Meillä on ultimatemarketin kota. Maksoi jotain 2500 euroa. Ollaan oltu toooosi tyytyväisiä. Kota on sievempi kuin moni muualla myyty, sisältä tarpeeksi tilava ja grillausvarusteet nätit (se pömpeli keskellä).

Ehdottomasti suosittelen ultimatea. Hinta-laatu on kohdallaan ja toimitus oli ajallaan.

Veljeni osti myös ultimatemarketista kodan ja teki perustukset betonista väärin. Sillä kota savuttaa. Meillä ei, koska meillä perustus tehtiin reunalaatoilla, niin kuin pitääkin. Jos siis tekee kodan oikein, niin ei varmasti savuta.

Miehen veljen rivariyhteisö oli ostanu ultimatemarketilta tän paviljongin http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=10002

Silleen ihan tilava,kun sanoivat että mahtui n.20 henkeä pitämää taloyhtiön kokoustakin :)

Vanhemmillani on tuollainen Luoman puutuotteelta ostettu kota/paviljonki.

Ja meillä tossa pihassa tönöttää miehen omatekemä kota :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:

Meillä on ultimatemarketin kota. Maksoi jotain 2500 euroa. Ollaan oltu toooosi tyytyväisiä. Kota on sievempi kuin moni muualla myyty, sisältä tarpeeksi tilava ja grillausvarusteet nätit (se pömpeli keskellä).

Ehdottomasti suosittelen ultimatea. Hinta-laatu on kohdallaan ja toimitus oli ajallaan.

Tuliko tuo ultimaten kota elementeistä eli oliko ikkunat yms. jo valmiina paikoillaan? Onko kattomateriaalit sisäpuolelta panelia? Joissain halvoissa saattaa olla kuulema ihan vaneriakin...
Netistä katselin myös tuota ja edulliselta vaikutti ja ainakin kuvassa tosi nätiltäkin.

Meillä on grillikota. Paljon laitamme ruokaa siellä, kun terassilla ei enää tarkene.

Meille kodan valmisti Garden Grillhouse. Suosittelen lämpimästi!

Toimitusaika oli jämpti. Pojat kokosivat kodan nopeasti! Todella huippuhyvä ja siisti käden jälki!

Ultimatesta tilasin n. vuoden olen Grillaillu, yksin kokosin, helppoa kun heinänteko. Kota on pystytetty metallijalkojen ( n. 20 cm) varaan kallio alla, runko niidenpäälle (2 x 4 patikkaa), 15 mm vesivaneri, lautalattia, siihe kota päälle, koirat tykää ja minä myös, pärjää pakkasissa jos osaa varustautua. kuvia "Kömmänästä" löytyy Facebookissa jos kiinnostaa....

Itse tilasin noin kuukausi sitten HyvänKaupanPaikasta kodan,kun oli tosi hyvä syys tarjous ja sai kaiken näköistä kaupanpäälle ja hinta oli todella sopiva minun budjetille..Parilla tuttavallani on muun toimittamat kodat jotka huomattavasti ovat kalliimpia joten kävin viime kesänä lomalla ollessani ohikulku matkalla vertailemassa/katsomasa HyvänKaupanPaikan kotaa ja hirsilatoa Oulussa.. niin täytyy kyllä ihmetellä mistä hinta ero tulee nuilla muitten toimittajien kalliimmilla kodilla kun ei ainakaan voi sanoa että laadussa olisi ollut eroja ja muutenkin Deluxe malli oli korkeuden ja isompien ikkunoiden puolesta tosi mieluinen minulle ja positiivinen asiantuntevaa palveluakin sain..Hirsiladonki kyllä ensi kesänä hankin samasta paikasta sen verran edullisia nekin olivat..Hyvät Joulut kaikille..

Itselläni on ainakin tuosta hyvänkapanpaikasta huonoja kokemuksia. Tuotteet eivät tulleet sovittuun määräaikaan mennessä perille ja heihin täytyi ottaa useita (lupasivat aina soittaa takaisin, mutta soittoa ei kuulunut) yhteydenottoja, ennenkuin syy tähän selvisi. Mitään hyvitystä ei tietenkään tullut. Outoa, sillä myyjä oikein vakuutteli, tuote ehtii kyllä perille määräajassa.

Otimme sen hyvän paikan kaupasta ( netistä )
Toimitus tuli juuri niinkuin sovimme, kokoamis ohjeet oli hyvät. Jopa naisena osasin lukea niitä.
Kaikki palat sopivat tismalleen paikalleen. Tehtaan työ jälki oli hyvää.
Olemme kaiken kaikkiaan tyytyväisiä. Suosittelen :)

[QUOTE="Seija";28351414]Meidän kotamme on myös garden grillhouselta. Loistava palvelu ja laadukas tuote, eikä tarvinnut itse koota.[/QUOTE]

kiinnostaa tietää että paljonko tuo maksoi tuolta grillhousesta?????

Yhteistyössä