keneltä löytyis resepti??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karuski

Aktiivinen jäsen
02.12.2006
1 365
0
36
ohjeessa pohjalle tulee kaurakeksejä ja sulatettua rasvaa..päälle vatkataan kermaa ja rahkaa + esim marjaa antamaan makua seokselle + liivatetta..ja siit tulee ns. hyydyke..tai jokin :)

LÖYTYISKÖS KELTÄÄN tarkempaa ohjetta???
 

Yhteistyössä