K Karuski Aktiivinen jäsen 02.12.2006 1 365 0 36 22.06.2009 #1 ohjeessa pohjalle tulee kaurakeksejä ja sulatettua rasvaa..päälle vatkataan kermaa ja rahkaa + esim marjaa antamaan makua seokselle + liivatetta..ja siit tulee ns. hyydyke..tai jokin LÖYTYISKÖS KELTÄÄN tarkempaa ohjetta???
ohjeessa pohjalle tulee kaurakeksejä ja sulatettua rasvaa..päälle vatkataan kermaa ja rahkaa + esim marjaa antamaan makua seokselle + liivatetta..ja siit tulee ns. hyydyke..tai jokin LÖYTYISKÖS KELTÄÄN tarkempaa ohjetta???
Vasemman käen rukkanen Tunnettu jäsen 10.02.2005 14 474 545 113 22.06.2009 #3 Mä en muista mihin olen pannut sen reseptin....
V veras Vieras 22.06.2009 #4 googleta hyydytetty kakku tms. Löytyy varmaan monta hyvää reseptiä Myös hellapoliisin ja kinuskikissan sivuilta löytyy useita kakkureseptejä.
googleta hyydytetty kakku tms. Löytyy varmaan monta hyvää reseptiä Myös hellapoliisin ja kinuskikissan sivuilta löytyy useita kakkureseptejä.
Tigru87 Aktiivinen jäsen 10.09.2006 3 121 0 36 22.06.2009 #5 http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/hyydytetyt-kakut/hyydytetty-kakku-lontoon-rae-suklaasta.php Nam.
http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/hyydytetyt-kakut/hyydytetty-kakku-lontoon-rae-suklaasta.php Nam.