Kenellekään puhjennut koira-allergia myöhemmin? Millaisia oireita y

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Siis koiran jo ollessa talossa, jälkeenpäin? Kauanko koira ehti olla ennen kuin allergia puhkesi? Millaisia oireit sinulla alkoi olla kun rupesit epäilemään? Jouduitteko luopumaan koirast vai jäikö taloon.

Meillä tilanne se että koira ollut perheessä 1,5vuotta ja nyt kun mietin niin minulla ollut flunssaa koko tämän ajan enemmän tai vähemmän. Nyt viimeisen vuoden olen ollut todella paljon kipeänä. Useita hengitystietulehduksia, leuhkoputkentulehduksia ja poskiontelontulehduksia. Myöskin kuumetta jota minulla ei ole kymmeneen vuoteen ollut alkanut esiintymään. Joka aamu alkaa röörien tyhjennyksellä ja olo todella flunssainen koko ajan joko enempi tai vähempi. Kurkku karhea aamuisin ja silmät rähmäiset. Siis yhteenveton kauheasti kaikkia oireita on.
Viimeksi kun lääkäri mun limakkalvoja nenästä katsoi, ihmetteli kuinka saan ylipäänsä edes henkeä. Olipas pitkä sepustus :D

Juu, meillä oli koira n. vuoden kun ensimmäiset oireet tuli. Nenä oli tukossa ja silmiä kutitti. Oireet pahenivat pikkuhiljaa ja koirasta piti luopua. Nyt en enää voi olla edes koirien lähellä, sillä saan pahoja hengitysvaikeuksia.

[QUOTE="vieras";28309065]Juu, meillä oli koira n. vuoden kun ensimmäiset oireet tuli. Nenä oli tukossa ja silmiä kutitti. Oireet pahenivat pikkuhiljaa ja koirasta piti luopua. Nyt en enää voi olla edes koirien lähellä, sillä saan pahoja hengitysvaikeuksia.[/QUOTE]

Minulla myös hengitysvaikeuksia varsinkin infektioiden yhteydessä. Vime taudissa puhalsin 230.
Ja siis minulla joskus lapsen ollut koira-allergia mutta iän myötä ei oireita enää koirista tullut.

Yhteistyössä