Kenelle veikattu tyttöä ja milla viikolla? pysyikö tyttönä loppuun asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MOLLI"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MOLLI"

Vieras
Mulla on 3 poikaa ja tänään sain ultrassa varovaisen veikkauksen tytöstä ( en voinut uskoa tätä todeksi) Nyt vaan pelko perseessä koko ajan että jos kuitenkin olisi poika. (Itselläni ollut poika olo alusta asti)

mulla nyt siis menossa rv 20.

Kuukauden päästä on tarkastus ultra ja meinasin kyllä kysyä että kumpaako nyt näyttää. (sillon 23+risat)

Kun mielestäni olen lukenut että pojan sukukalleudet olisivat täysin kehittyneet rv 23 Että olisiko tuo kuukauden päästä oleva ultra luotettavampi kuin rakenne ultra??

mä oon samas tilanteessa ku säki. eli jännitän että voiko tää nyt ihan oikeesti olla tyttö. :o vko 29 viimeeks sanottu ultrassa että olis tyttö mut eihän se niin varmaa ole.

Ultrassa veikattiin tyttöä. Tyttö tuli, tosin tiesin siitä hetkestä kun sain tietää olevani raskaana, että tulee tyttö, joten ei ollut yllätys. Sukulaisille taisi olla, sillä vaikka kuinka hoin että tyttö tulee niin poikaa veikkailivat ihan syntymään asti.

Usein pojat kuulemma esittelevät paikkojaan innokkaammin kuin tytön ultrassa. Mutta koskaan ei voi olla ihan varma. Kaverini ei halunnut tietää sukupuolta ja oli synnärille assti varma että poika tulee. Tuli tyttö, soitteli sitten sukulaisille paniikissa, että tuokaa nyt kaupasta jtn tyttöväriä :D

Rakenneultrassa rv 20 veikattiin tyttöä, ultrassa rv 34 tai 35 saatiin 100% tyttölupaus ja tyttö tuli.
Toisesta tytöstä ei ikinä sanottu varmaksi vaikka ultrattiin raskauden aikana erinäisistä syistä lähemmäs 10 kertaa, saattaa tietysti riippua lääkäristäkin ettei halunnut sanoa? Tosin mä koko ajan tiesin jotenkin että tyttö se on :)

Mulle veikattiin tyttöä jo 16+ jotain viikolla ja tyttö tulikin :) Jollain 20 viikon lääkärikäynnin ultrassa myöskin lääkäri heitti varovaisesti että tyttö vois olla, joten uskon että kyllä näilläkin viikoilla voi tulla ihan luotettavia veikkauksia. Poika esitteli vehkeensä kyllä jo 19 viikolla niin selvästi ettei epäilystäkään sukupuolesta :)

Mulla on raskausajandiabetes eli varmasti pääsen kanssa tuolla ultrassa vielä extra käyntejä käymään. lisäksi mun 2 pojista olleet yli 4kiloisia jota luultavasti myös tämäkin oli. eli painoa seurataan ettei pääse kasvamaan liian suureksi.

Mä en vaan voi uskoa että olisi tyttö tulossa.ja kun kuullut paljon niitä että 2pv ennen synnytystä ollutkin poika .Että kiva että on myös näitä että tyttö myös pysynyt tyttönä loppuunasti.
Ja kun tosiaan sain varovaisen tyttölupauksen niin sekin nyt sit mietityttää entisestään..Mikä ihmeen varovainen :D

Pelkään että kun olin asennoitunut ja odottanut poikaa,mutta sit hitusen jo lupaillaankin tyttöä ja jos jossakin ultrassa myöhemmin tai synnyttyään onkin poika niin onko se pettymys sit kuitenkin tosi suuri.

mulla myös kolme poikaa,ja rakenneultrassa selvis muutama viikko sitteni että nyt olisi ehkä tyttö tulossa. :) missä vaiheessa te olette kertonut raskaudesta sukulaisille/ystäville?...mä olen vasta yhdelle ystävälle kertonu,muuten ei siis tiedä kun lapsen isä ja minä.Ja LA on kuitenkin "jo" kesäkuussa :D

[QUOTE="kolmen mamma";25678340]mulla myös kolme poikaa,ja rakenneultrassa selvis muutama viikko sitteni että nyt olisi ehkä tyttö tulossa. :) missä vaiheessa te olette kertonut raskaudesta sukulaisille/ystäville?...mä olen vasta yhdelle ystävälle kertonu,muuten ei siis tiedä kun lapsen isä ja minä.Ja LA on kuitenkin "jo" kesäkuussa :D[/QUOTE]

En mäkään ole juuri kenellekkään kertonut 5 kaveria tietää +mun mies+pojat
ja pari sukulaista =)
Laskettuaika kuitenkin myös kesäkuussa. Mikä päivä sulla on la?

saatiin rakenne ultrassa varovainen tyttälupaus "enemmän näyttää tytöltä, mutta varmaksi ei voi sanoa, voi se poikakin olla" Vauva ei juuri jalkojaan availlut tuossa eikä muissakaan ultrissa, joten salaisuus sinänsä säilyi, enkä ostellut tyttö vaatteita tms. Tyttö sieltä sitten tuli, varovainen lupaus piti paikkansa

Sillon kun tytärtä odotin, niin olin varma että, poika tulee. Mun mummi usko myös vakaasti, että poika tulee. Äiti tuumi meille että, ollaan molemmat väärässä ja sano että, varmaan tulee tyttö.

Ultrassa sitten selvis, että tyttö tulee. Mies kysy vaan ultraajalta että, oisko mahollista saada tietää sukupuoli. Ultraaja vastas, että tottakai. Täältä tulee tyttö, ei ole epäselvyyksiä siitä. Mies vaan tuumas naureskellen, että arvasimpas :D. Olin varma pojasta, mutta silti itkin onnesta ja innostuin ihan hirveesti. Tyttö sieltä sitten tuli ja on nyt melki 2v jo :).

"pelko perseessä koko ajan että jos kuitenkin olisi poika"
"synnyttyään onkin poika niin onko se pettymys sit kuitenkin tosi suuri"

Hei, ihan oikeesti. Kannattaako niitä lapsia hankkia, jos toinen sukupuoli on suuri pettymys? Tottakai tyttöä/poikaa saa toivoa, mutta miten se jo syntynyt vauva, oma ihana itsensä, voisi olla pettymys? Surullista, jos näin on.

Yhteistyössä