Kenelle tämä päivä on ollut ihan normaali päivä, ei mitään äitienpäivähössötyksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Mulle on ollut. Herättiin poitsun kanssa aamu kahdeksan maissa ja syötiin aamupala ja touhuttiin mitä touhuttiin. Mies on teillä tietämättömillä ja en tiedä koska tulee kotiin, kysyin, mutta ei osannut vastata siihen.
Käytiin poitsun kanssa pihalla tekemässä vähän pihatöitä, minä haravoin ja poitsu leikki omia leikkejään. Sitten sisälle syömään ja sen jälkeen poitsu päikyille ja minä aloinkin pesemään ja puunaamaan koiraa, että siinä on tämä päivä mennyt.
Vielä pitäisi jossain vaiheessa ottaa imuri käteen ja imuroida ja jos jaksaisi niin pyyhkisi nuo lattiatkin. Ja jotain ruokaakin pitäisi väsätä.

Minulle olisi ollut, jos ei olisi eilen lupailtu vähän toista. Jos mies ei olisi itse luvannut nousta lapsien kanssa tekemään minulle aamupalaa, olisin tehnyt sen itse ilman sitä pettymyksen tunnetta, mitä normaaleina aamuina ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle olisi ollut, jos ei olisi eilen lupailtu vähän toista. Jos mies ei olisi itse luvannut nousta lapsien kanssa tekemään minulle aamupalaa, olisin tehnyt sen itse ilman sitä pettymyksen tunnetta, mitä normaaleina aamuina ei tule.

mikäs mies tuollainen on, joka ei sanaansa pidä?!

Ei me olla hössötetty.

Aamulla mies ja lapset teki aamupalan, kuten tekevät aika usein ihan normipäivänäkin, mutta nyt oli kauniimpi kattaus ja äitienpäivälahjat pöydän päässä - sekä ruusut ja kortti jossa luki "Kiitos Kowalski kun olet niin hyvä äiti ja vaimo" & miehen puumerkki alla :)

Mies meni töihin puolenpäivän jälkeen, minä ja lapset kävimme isäni kanssa sukulaistädin (lasten isoisotäti eli isoisäni sisko) 85 v synttäreillä. Ja nyt lapset on jossain ulkosalla leikkimässä.

Suht koht perussunnuntai siis, vaikka äitienpäivä onkin.

Mulle. Aamulla heräsin pojan kanssa ja mies käänsi kylkeä (yleensä nousee ekana aamulla). Sitten töihin. Kukaan ei ole muistanu antaa tytön kerhossa askartelemaa korttia mulle. Enkä viiti itekään mennä sitä kaivamaan kun ei kerran sen vertaa välitetä. Äitini toivotti mullekin hyvää äitienpäivää =)

Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mikäs mies tuollainen on, joka ei sanaansa pidä?!

Sanopa kuule, sitä täällä itsekin ihmetellään. Mutta rutista ei saa!

eli teillä kaikilla on se äitienpäivä jotenkin huomioitu kuitenkin, meillä ei sitten mitenkään. Ainut mitä olen tehnyt niin laitoin äidilleni viestin hyvää äitienpäivää ja sieltä tuli takaisin kiitos samoin, siinä ainoat äitienpäivätoivotukset ja ainoat viittaukset koko äitienpäivään.

Ei mitään ihme hössötyksiä, mä inhoan sellaista. Aamulla sain lahjan, sit mies lähti töihin. Me on otettu pojan kanssa relax, sisällä löllöilty kun ulkona on niin inha ilma. Hiukan oon pyykännyt ja laitellut kotia eilisten juhlien jäljiltä. Kohta syödään, sitten ehkä ulos - tai sit tehdään jotakin muuta.

Yhteistyössä