Kenelle tämä uusi perheen sisäinen adoptiolaki tekee haittaa?

Non compos mentis
Se haittaa varsinkin uskovaisten heteroseksuaalien perhe-elämää jollain tavalla. Näin olen huomioinut. En tiedä vielä miten tämä heihin vaikuttaa, eiköhän se tästä selvinne. Odotan apurahaa antropologiseen tutkimukseeni tämän osalta. Menen vaikka jonkun PerSun kannattajan kotiin asumaan vuodeksi ja tutkimaan asiaa kentällä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:
No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
No, siitä oikeesti luultavasti on kyse, ei tiedetä, mistä on kyse.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:
No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
No hei, onhan se luonnotonta...
Mut ne lapset, joita päätös koskee, taitaa jo elää tämmösissä perheissä. :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Se haittaa varsinkin uskovaisten heteroseksuaalien perhe-elämää jollain tavalla. Näin olen huomioinut.
Joo mä oon huomannu saman homman.
No ei meille oo viel aiheutunu mitään haittaa, vaikka en välttis ihan snaijaakaan homoperheiden tarvetta lapsiin. En jaksa ponnekkaasti vastustakaan, kun on niin paljon pahempaakin.
 
vieras
kyllä kai nykyajan lapset ovat jo tottuneet siihen, että jollakin voi olla kaksi äitiä/isää kotonaan. Ei kai se nyt tähän maailman aikaan enää NIIN harvinaista ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Se haittaa varsinkin uskovaisten heteroseksuaalien perhe-elämää jollain tavalla. Näin olen huomioinut.
Joo mä oon huomannu saman homman.
Kuin myös :D

oli mullakin käytännössä kaksi isää, biologinen isä josta äitini oli eronnut ja isäpuoli :xmas: eivät vaan asuneet saman katon alle :D
 
tosiasia
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakin :)
Ei virallisesti!!!!
Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.
Kyllähän se on kovaa,kun heterot ei millään saa adoptioita. Pirun vaikeeta on. Ja esim. isovanhemmatkaan ei saa adoptioita,vaikka lapsen omat vanhemat kuolleet. Miettikääs sitä!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja when keepin it real:
No nää pjöntöt ei edes ymmärrä sitä, että kyseessä on siis perheen sisäinen jutska. Eikä suvaitsemattomien kanssa ees jaksa tapella.
Ei se ole mikään perhe:( Luonnotonta ja sairasta touhua!
 
Heteroperheitä ei varmaan tuijoteta niin tarkasti kuin sateenkaariperheitä, joten hetskuperheissä on "lupa" temmeltää kuten aina on menty, jos miettii sitä miten tarkan tuijotuksen alla sateenkaariperheet on. Kyllä naapurit pääsee kyttäämään ja oikein odotetaan ekaa virhettä et pääsee soittamaan sossuille..?

Eiköhän nillä lapsilla oo paremmat oltavat kun ei tarvitse hävetä, piilotella, salailla millasessa perheessä eletään, nyt kun siihen on enemmän lupa kuin ennen.
 
aivan
Alkuperäinen kirjoittaja tosiasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakin :)
Ei virallisesti!!!!
Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.
Kyllähän se on kovaa,kun heterot ei millään saa adoptioita. Pirun vaikeeta on. Ja esim. isovanhemmatkaan ei saa adoptioita,vaikka lapsen omat vanhemat kuolleet. Miettikääs sitä!!!
Näin juuri!!!!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Niin...lapsethan ei kyllä kiusaa homovanhempien lapsia ellei heille kotona opeteta siinä olevan jotain väärää tai likaista.
Eikä minun uskoakseni lapset siltikään kiusaa tommosesta, vaikka joku vanhempi olisikin sitä mieltä, ettei se ole normaalia, jos muuten puhutaan heistä, kuten ihmisistä, eikä naureskella ja pilkata.
 
Mun mielestä se on hieno juttu, ja on nimenomaan lapsen etu!

Jokatapauksessa nämä lapset elävät siinä perheessä joka heillä on.
Nyt heillä on oikeus elatukseen, perintöön jne, kuten muilla lapsilla on.
Tähän asti he ovat olleet aivan eriarvoisessa asemassa näissä kaikille lapsille kuuluvissa asioissa.

Hieno ja tärkeä päätös!

Mun mielestä tässä ei mitenkään ole pointti siinä, onko mikä luonnollista tms, vaan ainoastaan lapsen oikeuksista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä kai nykyajan lapset ovat jo tottuneet siihen, että jollakin voi olla kaksi äitiä/isää kotonaan. Ei kai se nyt tähän maailman aikaan enää NIIN harvinaista ole.
Niin, sitä sontaahan tulee joka puolelta:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tosiasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Miettikää niit muksuja koulussa. Mul kaks äitiä tai isiä... Ei luonnollista.
Onhan niillä ne kaks äitiä tai isää ilman adoptiotakin :)
Ei virallisesti!!!!
Ja lapsetko koulussa osaavat erotella, onko kaksi äitiä virallisesti vai nou? On kaksi äitiä ja sillä sipuli.
Kyllähän se on kovaa,kun heterot ei millään saa adoptioita. Pirun vaikeeta on. Ja esim. isovanhemmatkaan ei saa adoptioita,vaikka lapsen omat vanhemat kuolleet. Miettikääs sitä!!!
No ei se ole homoseksuaalien vika se.
 

Yhteistyössä