Kenelle palstalaiselle menisit kylään..siis hänen juttujen perusteella

  • Viestiketjun aloittaja "Minni"
  • Ensimmäinen viesti
Haluaisin tavata Ultramariinin. Sinne kutsuisin mukaan Liili Lisänimettömän ja harmoillen-henkilön. Yhdessä joisimme punaviiniä, jota olisimme kaataneet viiteen lasiin. Päivällä puhuisimme paljon, illlalla kuuntelisimme kauniin laulun ja vaikenisimme pitkään sen lasin äärellä, josta kukaan ei ole juonut. Sitä minä haluaisin.

Tuo täytyisi ihan ehdottomasti oikeasti toteuttaa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Hoksasin naamakirjasta, jotta meillä on kaksikin yhteistä livetuttavaa.
N.F oli koulukaverini aikoinaan - ja kovasti arvostamani Oikeasti Aikuinen Nainen nykyään.
S.T on (kovin, kovin kauniiden ja lahjakkaiden) serkunlapsieni (kovin, kovin kaunis ja lahjakas) äiti.

Jos vähän kaiveltaisiin, voitaisiin löytää enemmänkin livetuttuja, koska osittain opiskeltu samoina vuosina samoja aineita.

:)
Paitsi, ettei S.T. ole kenenkään äiti :). Ja N.F. on T.F. Mutta anyway, yhteisiä tuttuja on.
 
En tiedä haluaisinko oikeasti kenenkään kotiin, on heitä, joita haluaisin tavata. Mutta koti on aika intiimiä aluetta ja minä en ainakaan kovin montaa palstalaista kotiini haluaisi. Muutama sellainen on, joita en ehkä kokisi uhaksi erakoudelleni. Saisin pitää kotona rauhassa ruma- reviirini.

Enkä tiedä menisinkö kenenkään kotiin, ehkä jos kutsuttaisi. Mutta yhden palstalaisen matkalaukun ( vai oliko se muovikassin ) haluaisin lukea. :D
 
Paitsi, ettei S.T. ole kenenkään äiti :). Ja N.F. on T.F. Mutta anyway, yhteisiä tuttuja on.
N F todellakin on T F. Lapsukseni liittyi vanhaan lempinimeen.

Sen sijaan etunimikaimani S T todellakin on kovin kauniiden ja kovin lahjakkaiden serkunlapsieni kovin kaunis ja kovin lahjakas äiti. Piti ihan käydä kurkkaamassa naamakirjasta että onko ehkä vaihtanut nimensä tai jotain...
Siinä sinä siis "väärässä":

:)
 
N F todellakin on T F. Lapsukseni liittyi vanhaan lempinimeen.

Sen sijaan etunimikaimani S T todellakin on kovin kauniiden ja kovin lahjakkaiden serkunlapsieni kovin kaunis ja kovin lahjakas äiti. Piti ihan käydä kurkkaamassa naamakirjasta että onko ehkä vaihtanut nimensä tai jotain...
Siinä sinä siis "väärässä":

:)

Se S.T., jonka minä tunnen, EI ole kenenkään äiti. Ja tiedän asian satavarmasti, koska hän on yksi parhaimmista ystävistäni. Puhumme siis eri henkilöstä, mikä on mielenkiintoista, sillä yhteisissä kavereissamme ei ole muita, joilla olisi samat nimikirjaimet.
 
"vieras"
En tiedä haluaisinko oikeasti kenenkään kotiin, on heitä, joita haluaisin tavata. Mutta koti on aika intiimiä aluetta ja minä en ainakaan kovin montaa palstalaista kotiini haluaisi. Muutama sellainen on, joita en ehkä kokisi uhaksi erakoudelleni. Saisin pitää kotona rauhassa ruma- reviirini.

Enkä tiedä menisinkö kenenkään kotiin, ehkä jos kutsuttaisi. Mutta yhden palstalaisen matkalaukun ( vai oliko se muovikassin ) haluaisin lukea. :D
Sinä vaan luulet tsestä nyt liikoja!:). Ei se miltä näytät vaan mitä olet!
 
[QUOTE="vieras";26159739]Sinä vaan luulet tsestä nyt liikoja!:). Ei se miltä näytät vaan mitä olet![/QUOTE]


se kotona saan olla rauhassa ruma on enemmän henkinen ominaisuus, jos siihen viittasit. Tai en tiedä, mitä luulet minun luulevan.
 
JuuH
Heh, yleensä ei tosta vaan lampsita kylään, mutta sanotaan nyt silti jotain.

Anatolialle menisin kylään, koska pidän hänen jutuistaan.
Kaisille menisin kylään, koska pidän hänen positiivisuudestaan. Ja tiedän jo, mitä haluaisin hänelle sanoa. :)
 
Turkilmas
Tervetuloa vaan ap ja muutkin :)

Mä olen taas tylsä ja totean, että aika harvassa ovat he, joiden luokse en missään nimessä haluaisi kylään :). Näin äkkiseltään en pysty nimeämään ainuttakaan nikkiä.
 
Minä en tunne "kiellettyä", mutta "moonan" luona voisin käydä viemässä lapset museo/huvipuisto/räävitön ostos -kierrokselle siinä toivossa että äitinsä ottaisi sillä aikaa joko päiväkännit tai jotain muuta yhtä turhaa.

:)
Palstamammahan ei alkoon koske. Mutta miepä voisinkin repäistä ja jopa päiväkännit vetäistä tuossa tilanteessa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä