KENELLE luotatte lapsenne hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapsi kotona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapsi kotona

Vieras
Minulla ei ole montaa ihmistä kenelle luottaisin lapseni hoitoon. Voi johtua siitäkin, että laspi on vasta vajaa 1-v... Mutta tähän asti hän on ollut hoidossa ainoastaan äidilläni muutaman kerran, korkeintaan 4 tuntia kerrallaan. Ei koskaan öitä. En voisi kuvitella antavani lastani hoitoon kenelläkään muulle... esim. siskolleni, anopille... tms.

äitille ja 2 siskolle siis yökylään,päiväl/illal pakko jättää anopille esim.kauppareissun ajaksi...yöks en anopil jättäis,mut eipä tuo haluukkaa et sen puolee =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsi kotona:
Minulla ei ole montaa ihmistä kenelle luottaisin lapseni hoitoon. Voi johtua siitäkin, että laspi on vasta vajaa 1-v... Mutta tähän asti hän on ollut hoidossa ainoastaan äidilläni muutaman kerran, korkeintaan 4 tuntia kerrallaan. Ei koskaan öitä. En voisi kuvitella antavani lastani hoitoon kenelläkään muulle... esim. siskolleni, anopille... tms.

no en miekään luota vaikka tyttö on jo kohta kolme..minun vanhemmille, yhdelle siskolle ja isälleen....liekö hulluutta mutta niin se vain on...

Äidilleni (ja isälleni), muutamalle kaverilleni, kummitädilleni, päiväkodin tädeille tietty. Lyhytaikaisemmin myös useammalle kaverille, veljelleni, naapurille...siis tunnin parin ajaksi.
Anopillekin kyllä, mutta hän asuu niin kaukana, on ihan eri kulttuurista, eikä mun täällä kasvaneet lapset osaa varoa sikäläisiä vaaranpaikkoja (kuten tulikuumaa kamiinaa huoneen nurkassa, rappusia jossa ei ole kaidetta lainkaan, jne) samaan tapaan kuin sikäläiset lapset, ja mahtaisikohan anoppi tajuta sitä...en tiedä :/

Hoidossa on ollut isovanhemmillaan, siskoille voisin luottaa myös. Samoin kummeille. Sellaisille siis joista tiedän että osaavat hoitaa lapsia ja ovat itsekin perheellisiä. On tosin ollut muutaman tunnin kerrallaan mll-hoitajalla ja sekin sujunut. Jos yöstä olisi puhe niin äiti/sisko. Mulla kohta 7kk ja en ole edes ajatellut vielä koska ois eka yökylä. Tarvetta ei ole ollut päästä menemään yön yli.

Yhteistyössä