Kenelle influenssa pilannut jonkin verran elämää ja monet asiat jää...

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Minulta se on pilannut palstailuinnon ihan täysin, kohta en tuu tänne enää olleskaan :laugh:

No ei sentäs, ei nyt varsinaisesti ole pilannut mitään, mutta tällä hetkellä kyllä vältetään esim avointa päiväkotia ihan suosiolla, ulkoillaan mieluummin, kuin kohotetaan riskiämme saada ko tauti. Muuten mennään ihan normisti =)

Käytkö töissä?Mua pelottaa mun työpaikka,kun viikonloppunan mun pakko olla ja ihmisiä sielä yleensä niin paljon ettei saa hengittää normaalisti

Siis ihan kotona olen, äitiyslomalla, meillä siis kotona vauva ja taapero, joten meidän on helppo välttää niitä pahimpia tautipesäkkeitä. Hih, anteeksi, mutta en voi olla huvittumatta siitä ajatusleikistä että hysterisoit duunissa, heiluen käsidesipullon ja hengityssuojaimen kanssa... :laugh:

ehkä hauska se on,mutta ei mulle ole hauska ollenkaan,mä tiedän tulen hermostumaan ja mua pelottaa ja pelkon ei mulle auta mitään

:hug: Ei ollut tarkoitus v-tuilla, harmi jos sinua noin hirveästi pelottaa!

et sä vittuilee ollenkaan =) me vaan kaikki erilaisia,se on hieno että joku ei pelkää,mä olen tollainen panikki pienestäkään :hug:

Yhteistyössä