Kenelle ilmiannan tämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öooool;23900558:
Mee ite töihin niin ei tartte vinkua exän rahojen perään :D Sun on turha ilmoitella mihinkään kun et kykene todistamaan mitään kuiteskaan

Ai että näitä lahopäitä. Onko pakko tulla heittelemään typeriä kommentteja? "Mee ite töihin" Voi venäjä...

[QUOTE="vieras";23900728]Mäkin tiedän paljon sellaisia, osalla mies tekee pimeitä töitä.
Asia ei mulle kuulu, vaikka välillä ärsyttää. Ite en pystyis moisen kusetukseen...
Ja nää on ihan suomalaisia!![/QUOTE]

Mitä??!! Suomalaisia?? Ei voi olla totta!.. :xmas:

Jos on kirjoilla posterestantessa, sossu eikä kela ota mitään asumismenoja huomioon, koska silloin ei asu missään. Taitaa apllä nyt vähän mennä puurot ja vellit sekaisin tämän provonsa kanssa. Kova olisi hinku kostaa eksälle, mutta mitään oikeaa syytä ei ole. Kasva aikuiseksi, äläkä tee niitä pentuja sellaisten kanssa jotka häipyvät vielä kun olet äippälomalla. Naurettavaa.

Kelaan ilmoitus, vaikka kirjallisesti, nimettömänä. Ne menee aina "isommalle taholle" tutkittavaksi, mutta tuonkaltaisessa tilanteessa kela tosiaan on aika voimaton. Ei kenenkään ikkunoiden alle mennä kurkkimaan ketä missäkin asuu, kuten tv-lupatarkastajat

Meillä ei ainakaan yhteen muutto taloutta kaatanu.
Mun tulot laski n. 50e ja menot nousi n.50e eli satasen verran häviän.
Syksyllä mun tulot laskee huomattavasti, kun jään äitiyslomalle. Mutta onhan taloudessa toinenkin tienaaja ja halutaan asua virallisesti yhdessä perheenä.

Yhteistyössä