Kenelläkään tietoa/kokemusta tukihenkilöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ritilä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ritilä

Uusi jäsen
20.01.2009
5
0
1
Haluaisin tietoa ja kokemuksia tukihenkilöistä ja tukiperheistäkin.
Miten ja mistä sellaista haitte.
Miten se on toiminut ja onko ollut apua. Mitä se käytännössä on.
Millaiseen tilanteeseen tukihenkilö/perhe tuli avuksi.

Jos et halua tässä näin kertoa, niin mielelläni otan asiasta yksityisviestiäkin vastaan =)

Millaisesta tukihenkilöstä?

Mulla oli aikanaan tukihenkilö, paniikkihäiriön takia. Tää tukihenkilö sit lähti mun mukaan asioita hoitaa, kun mulle kauppareissutkin oli vaikeita. kysele lisää jos kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Mulla oli aikanaan tukihenkilö, paniikkihäiriön takia. Tää tukihenkilö sit lähti mun mukaan asioita hoitaa, kun mulle kauppareissutkin oli vaikeita. kysele lisää jos kiinnostaa.

Kyseessä on lapsen kanssa toimiva tukihenkilö.
Meille ehdotettiin tuota tukihenkilöä tai tukiperhettä, mutta en oikein tiedä tarkemmin, mitä se käytännössä meinaa.
Olen kyllä netistä lueskellut, mutta käytännön kokemusta kaipaisin.
Meillä ei ole tuttavapiirissä ketään, joilla olisi tukihenkilöä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ritilä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Kyseessä on lapsen kanssa toimiva tukihenkilö.
Meille ehdotettiin tuota tukihenkilöä tai tukiperhettä, mutta en oikein tiedä tarkemmin, mitä se käytännössä meinaa.
Olen kyllä netistä lueskellut, mutta käytännön kokemusta kaipaisin.
Meillä ei ole tuttavapiirissä ketään, joilla olisi tukihenkilöä ollut.

Sit ei musta kovin oo apua. Mut tutulla on tukiperhe lapsilla, heillä toimii jotakuinkin niin et lapset on tietyin väliajoin tuon tukiperheen luona viikonlopun, tai tekevät jonkun päivän kestävän retken ym.

Yhteistyössä