Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saman...:Mutta eihän tuo ole ollenkaan oikein niitä työssä käyviä ihmisiä kohtaan,jos joku kotona 10vuotta putkeen möllöttänyt saa enenmmän rahaa kuin he.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Täh:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Jes:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Soitin juuri kelaan taas kerran.
Nyt sanoivat, että korotus tulee koskemaan kaikkia niitä, jotka saavat alle 22 euroa päivässä riippumatta siitä saako minimiä vaiko palkkatulojen mukaan laskettua summaa, joka siis jääa lle tuon 22 euron.
Ja korotus tulee koskemaan kaikkia, myös vuoden 2008 aikana äitiyslomalle jääviä. Ja korotus koskee niin äitiys, kuin vanhempainrahaa.
Tämä olisi loistavaa jos näin menisi...mutta katsotaan miten käy, kun tammikuussa kilahtaa rahat tilille.
Eli jos kerkeen olla töissä sen verran et vähän nousis mut jäis kuiten alle tuon 22e niin nousee isommaks ku minimi...
Kiva :![]()
Se nousee siis siihen 22 euroon saakka, ei yli.
Eihän tossa oo mitään järkee...
Siis jos mä käyn töissä ja saisin pikkusen parempaa ku minimin ja ku uus minimi nousee niin en mä saakkaan enemmän ku minimiläiset...
Tosi reilua! Mä käyn töissä ja yritän kerryttää parempaa rahaa ja tuosta vaan minimiläiset saa saman rahan...Hoihoi
Itse en osaa ajatella asiaa noin. Kyllähän minimiläinenkin voi olla työssä käyvä ihminen, mutta hällä sitten vain on vielä pienempi palkka tai vähemmän työtunteja kuin sinulla tai minulla. Eli ei ne kaikki minimiläisetkään mitään laiskoja vätyksiä ole.
Siis en tarkottanu sitä mutta musta tuossa ei ole mitää järkee että vaikka töissä käy niin ei uudistuksen takia sitten saakkaan enempää ku minimin
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Minä saan vuonna 2008 19 euroa/päivä työtulojen perusteella. Minimiläiset saavat 15 euroa/päivä.
Ensi vuonna minä saan 22 euroa päivä. Minimiläiset saavat saman.
Ilman uudistusta saisin ensi vuonnakin vain sen 19 euroa. Uudistus on siis mielestäni pirun hyvä juttu. En osaa olla "kateellinen" siitä, jos joku muu saa saman ilman työssäkäyntiä, sillä olisin tehnyt töitä silti, vaikka olisinkin nyt siis saman saanut "kotona makaamalla".
Ja onhan tänä päivänäkin jollain tilanne se, että käy töissä mutta saa niin pientä palkkaa, että saa silti vain sen minimin vaikka siis käy töissä.
Ja jotta jää siihen nykyisen ja uuden minimin väliin, niin ei siinä ihan hirmuisia työtunteja tarvitse tehdä (itse tein 20h/vko), joten en mitenkään koe siltäkään kantilta tehneeni perse homeessa duunia, jotta saisin enemmän rahaa ja nyt olisikin edessä pettymys ns. "turhasta" työstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cleavers:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Minä saan vuonna 2008 19 euroa/päivä työtulojen perusteella. Minimiläiset saavat 15 euroa/päivä.
Ilman uudistusta saisin ensi vuonnakin vain sen 19 euroa. Uudistus on siis mielestäni pirun hyvä juttu. En osaa olla "kateellinen" siitä, jos joku muu saa saman ilman työssäkäyntiä, sillä olisin tehnyt töitä silti, vaikka olisinkin nyt siis saman saanut "kotona makaamalla".
Ja onhan tänä päivänäkin jollain tilanne se, että käy töissä mutta saa niin pientä palkkaa, että saa silti vain sen minimin vaikka siis käy töissä.
Ja jotta jää siihen nykyisen ja uuden minimin väliin, niin ei siinä ihan hirmuisia työtunteja tarvitse tehdä (itse tein 20h/vko), joten en mitenkään koe siltäkään kantilta tehneeni perse homeessa duunia, jotta saisin enemmän rahaa ja nyt olisikin edessä pettymys ns. "turhasta" työstä.
Aivan! Ihan samaa mieltä.Miksi ihmeessä kadehtia toisten saamaa lisää, kun itse kuitenkin saa vähintään saman?? En ymmärrä.
Työssäkäynti on oikeus ei velvollisuus. En ymmärrä sua.Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti oelen ymmärtänyt väärin:Alkuperäinen kirjoittaja Cleavers:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Minä saan vuonna 2008 19 euroa/päivä työtulojen perusteella. Minimiläiset saavat 15 euroa/päivä.
Aivan! Ihan samaa mieltä.Miksi ihmeessä kadehtia toisten saamaa lisää, kun itse kuitenkin saa vähintään saman?? En ymmärrä.
No mun mielestä se on vaan niin väärin,että joidenkin ei tarvitse tehdä töitä kun saa kotona olla ja rahaa pukkaa.Toiset sitten käyvät töissä ja saavat saman rahan kuin nuo ketkä ovat kotona,,,niin väärin,,,
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti oelen ymmärtänyt väärin:Ja jotta jää siihen nykyisen ja uuden minimin väliin, niin ei siinä ihan hirmuisia työtunteja tarvitse tehdä (itse tein 20h/vko), joten en mitenkään koe siltäkään kantilta tehneeni perse homeessa duunia, jotta saisin enemmän rahaa ja nyt olisikin edessä pettymys ns. "turhasta" työstä.
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti oelen ymmärtänyt väärin:Alkuperäinen kirjoittaja Cleavers:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Ja jotta jää siihen nykyisen ja uuden minimin väliin, niin ei siinä ihan hirmuisia työtunteja tarvitse tehdä (itse tein 20h/vko), joten en mitenkään koe siltäkään kantilta tehneeni perse homeessa duunia, jotta saisin enemmän rahaa ja nyt olisikin edessä pettymys ns. "turhasta" työstä.
No mun mielestä se on vaan niin väärin,että joidenkin ei tarvitse tehdä töitä kun saa kotona olla ja rahaa pukkaa.Toiset sitten käyvät töissä ja saavat saman rahan kuin nuo ketkä ovat kotona,,,niin väärin,,,
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäiti09:Ei ne kaikki minimiläiset ole "vain kotona". Aika moni opiskelee jne... Kummaa kateutta tuo!!!
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti oelen ymmärtänyt väärin:Alkuperäinen kirjoittaja Cleavers:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Minä saan vuonna 2008 19 euroa/päivä työtulojen perusteella. Minimiläiset saavat 15 euroa/päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti oelen ymmärtänyt väärin:No mun mielestä se on vaan niin väärin,että joidenkin ei tarvitse tehdä töitä kun saa kotona olla ja rahaa pukkaa.Toiset sitten käyvät töissä ja saavat saman rahan kuin nuo ketkä ovat kotona,,,niin väärin,,,