Kenelläkään ei ole näin huonoa matikkapäätä kuin mulla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häpeän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häpeän:
En osaa prosenttilaskuja, enkä osaa yhtälöitä. :ashamed:

Aikuisopiskelija olen (merkonomipuolella) ja ensimmäiset matikankokeet tulossa. :(

Et ole mitenkään epätavallinen, ilmiöön on törmätty "toiselta puolelta". Onhan se toisaalta ikävää, että lopulta on aika paljon ihmisiä, jotka ei ole sisäistäneet prosentin käsitettä, tulee kuitenkin käytännön elämässä paljon vastaan.

:saint: mut kenelläkään ei ole niin huono kielipää ku minulla. VAIKKA olen sen pakolliset 7vuotta peruskoulussa lukenu enkkua ja amiksessa lisää niin silti olen ihan nolla. :headwall:

Haluttais lähtä lisää opiskeleen mutta pelkään niitä enkun tunteja niin paljon että taitaa jäähä haaveeksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
:saint: mut kenelläkään ei ole niin huono kielipää ku minulla. VAIKKA olen sen pakolliset 7vuotta peruskoulussa lukenu enkkua ja amiksessa lisää niin silti olen ihan nolla. :headwall:

Haluttais lähtä lisää opiskeleen mutta pelkään niitä enkun tunteja niin paljon että taitaa jäähä haaveeksi....

mulla on!!! meidän neiti 5v osaa ihan varmaan paremmin englantia ku minä :ashamed:

Ja matikkaki on siinä ja siinä, minen vieläkää ymmärrä miks pitää sekottaa kirjaimet ja numerot :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

mulla on!!! meidän neiti 5v osaa ihan varmaan paremmin englantia ku minä :ashamed:

Ja matikkaki on siinä ja siinä, minen vieläkää ymmärrä miks pitää sekottaa kirjaimet ja numerot :kieh:

Jo se on tuo vuosikurssi -81 :saint: se syyllinen :saint:
Mä odotan jahka pojat alkaa enkkua vääntään et jos sitä samalla oppis äiteeki. :whistle: Muutaki ku numerot :laugh:

Yhteistyössä