Kenelläkään vain vihkisormusta, ilman kihlasormusta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mietin että eikö se riittäisi pelkästään yksi sormus, löysinkin sellaisen ihanan leveän jonka viereen ei sitä kihlasormusta edes nätisti välttämättä saa. Tuleeko sellainen olo yhden sormuksen ihmisistä, että ovat vain kihloissa eikä naimisissa? Ketään muuta täällä, jolla vain yksi sormus?
 
"aloittaja"
[QUOTE="Ziggy";28998682]Mulla on vain yksi sormus ja sekin roikkuu kaulakorussa, miehellä ei sormusta lainkaan. Silti ollaan naimisissa. Tarvitaanko siihen sormusta????[/QUOTE]

No eipä se suhde tietty sormuksella muutu :) kiinnostaa kuitenkin tietää onko muitakin yksisormuksisia rengastettuja, omassa ystäväpiirissäni kun jokaisella on kaksi.
 
määvaa
Mulla on yksi sellanen leveä valkokultanen sormus vain. En ole oikeen sormusihminen, tuotakaan en pidä jatkuvasti. Ei se naimisissaolo varmaan sitä toista sormusta vaadi :)
 
"vieras"
Mulla on just sellanen leveä vihkisormus, joka ei oikein sovi yhtä aikaa kihlan kanssa. Yleensä pelkkä kihlasormus on mulla sormessa ja joskus juhliin vaihdan sen vihkisormuksen tilalle. Mies puolestaan on hukannut oman kihlansa, joten ei käytä sormusta ollenkaan. Ei hajuakaan mitä ihmiset ajattelevat, tuskinpa mitään.
 

Yhteistyössä