Kenelläkään tietoa/kokemusta Jouni Exclusive -laukuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Ostin kirpparilta yhden, mielestäni tosi tyylikkään Jouni Exclusive -laukun, mitat noin 30 cm x 35 cm. En kuitenkaan tiedä, onko tuo nahkaa vai keinonahkaa. Mitäköhän nuo mahtavat uutena maksaa ja onko jotain keinoa selvittää, onko tuo nahkaa vai ei?

Yleensä ne ovat nahkaa, hinnat vaihtelee paljonkin mallista ja koosta riippuen. Pienimpiä halvimpia voi poistoista saada parilla kympillä, Aleksi13 myy aina jotain mallia isolla prosenttialella.

Kaikki joihin olen törmännyt, ovat olleet keinonahkaa, tosin ihan laadukkaan ja kestävän oloisia silti. Noita on usein liikkeissä hyvillä alennuksilla, joten jos uutena lähtee ostamaan, saa maksaa parista kympistä ylöspäin riippuen siitä kelpaako edellisen kauden malli tai minkä kokoista on vailla. Eivät ole kovin kalliita normaalihintaisinakaan. Kirppareilla kyseisen merkin laukkuja tuntuu olevan pilvin pimein.

Aidon nahan yleensä hajusta ja jos pääset tutkimaan tarkemmin vaikka saumoista, aito nahka on takapuolelta mokkaista, keinonahka taas on nurjalta puolelta tekstiiliä. Aito nahka tuntuu lämpimältä verrattuna keinonahkaan.

prismassa näin eilen (viimesen malliaan ja väriään) jounin puoleen hintaan poistossa - 40 hinta alunperin.

tukevan näkönen käsveska, mä en muutenkaan ymmärrä laukkujen päälle mutta yhdelle mummolle se punainen komistus päätyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27786355:
Muovilaukkuja tavismummoille.

Tämä 32-vuotias tavismummo rakastaa omaa Jouni-laukkuaan! Olen käyttänyt sitä nyt päivittäin melkein kolme vuotta ja ei ole mitään kulumisen jälkiä. Ja hintaa oli vain 50 euroa.

Ostin elämäni ensimmäisen Jouni-laukun kesällä ja otin sen käyttöön syys-lokakuussa 2012. Jo parin kuukauden käytön jälkeen kaikista laukun reunoista on pikkuruisia palasia pois. Ihan kuin joku pieni eläin olisi jyrsinyt. 60 euroa maksoi, joten olisi pitänyt kestää enemmän kuin pari kuukautta ehjän näköisenä. En tiedä onko nahkaa vai keinoa. Ja pikkupaloja lähtee koko ajan lisää. Vaikka olisi keinoakin niin olisi pitänyt kestää enemmmän kuin pari kuukautta nättinä, olen kuitenkin aikuinen ihminen ja pidän laukkujani nätisti :(

http://www.jouniexclusive.com/start.html
Ihan laadukkailta kotimaisilta tuotteilta vaikuttavat sekä nahkaisina että keinonahkaisina, hinta-laatusuhde 'merkkilaukkuihin' nähden kohdillaan. Ihan nättejä mallejakin näyttäisi olevan, minä en vaan (höpsöä kyllä) voi ajatella ostavani JOUNI merkkistä laukkua, sillä laukku edustaa minulle naisellisuutta, eikä JOUNI nimi laukun kyljessä oikein istu siihen..:D

http://www.sokos.fi/fi/sokos/tuotemerkki/jouni-exclusive?cm_mmc=adwords-_-search-_-%2Bjouni%20%2Bexclusive-_-b&gclid=CJnu66O4troCFcVF3godtUEAgA

On nahkaisia ja tekonahkaisia, hinnastahan sen eron ensimmäisenä näkee.

Ja hinnat noin 35e-210e noissa laukuissa. Itse tykkään kyllä :)

[QUOTE="vierailija";29142284]Ihan nättejä mallejakin näyttäisi olevan, minä en vaan (höpsöä kyllä) voi ajatella ostavani JOUNI merkkistä laukkua, sillä laukku edustaa minulle naisellisuutta, eikä JOUNI nimi laukun kyljessä oikein istu siihen..:D[/QUOTE]

Miten Calvin Kleinin laukut, Michael Korsin kellot, jne.? ;)
Aika monessa merkissähän on miehen nimi. Minua ei ainakaan haittaa :D

Yhteistyössä