Kenelläkään kokemusta eBay:stä?

Elikkä, onko ketään joka tietäis miten ebay ostamiset toimii? olen pistänyt huutoja/tarjouksia tuotteesta joka on nyt sulkeutunut ja olisiko siitä että olen "voittanut" sen niin tulla joku ilmoitus heti vai voiko olla että myyjä vielä miettii ja ilmoittaa myöhemmin?
 
Yleensä löydät sieltä ebay:n omalta sivultasi listan jos olet voittanut huutoja. Mielestäni kätevin tapa nähdä onko voittanut vai ei. Myyjä laittaa sinulle, jos olet voittanut ko. huudon, ns. invoice:n eli lisää kohteen loppusummaan postituskulut ja sen jälkeen pääset maksamaan huudon.
Maksut tapahtuu useimmiten paypal:n kautta ja sinne täytyy avata itse oma tili. Maksu tapahtuu joko visalla tai visa electronilla. Jotkut myyjät kelpuuttavat myös pankkisiirron.
Toivottavasti tästä oli hieman apua :)
 
:)
Olen itse käyttänyt ebaytä. Hyvin on homma sujunut :) Suoraan olen päässyt maksamaan ostokseni.

Paypalin kanssa kannattaa olla tarkkana! Tilasin tuotteita, jotka eivät kuukaudenkaan kuluessa olleet saapuneet. Aloin kyselemään jo tuotteiden perään ja selvisi, että paypal ei ollut välittänyt rahojani. Oli muutama päivästä (45 pvää maksusta) kiinni että olisi jäänyt rahat saamatta.
 

Yhteistyössä