Kenelläkään Hilla nimistä tyttöä? Onko liian kummallinen tai erikoinen nimi?

Vierain
Naapurissa asuu-noloa, meillä on koira Hilla. Nykyseltään kutsun koiraa Hiluksi...

Naapurin tyttö on Hilla-Marja, meidän lapset kertoi, että koulussa on väännetty "marjahilloksi."

finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Naapurissa asuu-noloa, meillä on koira Hilla. Nykyseltään kutsun koiraa Hiluksi...

Naapurin tyttö on Hilla-Marja, meidän lapset kertoi, että koulussa on väännetty "marjahilloksi."
Onko hänen äitinsä Marja? Ja asuu Turussa? Jos on, kaverini on tytön kummitäti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:

Tota minä juuri pelkään että sitten ruvetaan haukkumaan ja keksimään kaikkea siitä nimestä. Toinen vaihtoehto jos ei anneta etunimeksi Hillaa niin Lilja :heart: Tykkään molemmista. En haluisi ihan yleistä mutta en mitään liian erikoista. Tykkään myös vanhoista nimistä mutta niitä on niin paljon jo. =)

Vierain
Itse asiassa minusta Hilla on ihana nimi... Samoin Lilja ja Kielo... Itse jos vielä tytön saisin, voisi nimi olla Lilja Hilla Linnea... Siis jos tuon koiran nimen saisi ihan "virallistettua" "hiluksi" :)

Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minä ajattelin ehdottaa tuota Hillaa nimeksi jos tästä tulokkaasta tulee tyttö...
Koska sulla on laskettuaika?
Meillä on heinäkuussa ja todennäköisesti tyttö tulossa :whistle:
Syyskuun alkupuolella vasta. Pojalle meillä on nimi valmiina jo, ja olis ollu tytöekin, mutta meidän kaverit meni tietämättään antamaan sen nimen (kaikki 3 nimeä!!! ) omalle tytölleen viime kesänänä... :D Että sama nimimakuko?

Yhteistyössä