Onko hänen äitinsä Marja? Ja asuu Turussa? Jos on, kaverini on tytön kummitätiAlkuperäinen kirjoittaja Vierain:Naapurissa asuu-noloa, meillä on koira Hilla. Nykyseltään kutsun koiraa Hiluksi...
Naapurin tyttö on Hilla-Marja, meidän lapset kertoi, että koulussa on väännetty "marjahilloksi."
Tota minä juuri pelkään että sitten ruvetaan haukkumaan ja keksimään kaikkea siitä nimestä. Toinen vaihtoehto jos ei anneta etunimeksi Hillaa niin Lilja :heart: Tykkään molemmista. En haluisi ihan yleistä mutta en mitään liian erikoista. Tykkään myös vanhoista nimistä mutta niitä on niin paljon jo. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:Naapurissa asuu-noloa, meillä on koira Hilla. Nykyseltään kutsun koiraa Hiluksi...
Naapurin tyttö on Hilla-Marja, meidän lapset kertoi, että koulussa on väännetty "marjahilloksi."
Koska sulla on laskettuaika?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Minä ajattelin ehdottaa tuota Hillaa nimeksi jos tästä tulokkaasta tulee tyttö...
Kas, kun ei Frilla...Alkuperäinen kirjoittaja =:Rilla olis parempi
Syyskuun alkupuolella vasta. Pojalle meillä on nimi valmiina jo, ja olis ollu tytöekin, mutta meidän kaverit meni tietämättään antamaan sen nimen (kaikki 3 nimeä!!! ) omalle tytölleen viime kesänänä... Että sama nimimakuko?Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:Koska sulla on laskettuaika?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Minä ajattelin ehdottaa tuota Hillaa nimeksi jos tästä tulokkaasta tulee tyttö...
Meillä on heinäkuussa ja todennäköisesti tyttö tulossa