Kenellä täällä on lapsiluku täynnä?

Jos on, niin mikä siihen on syynä? Meillä on syynä se, että mies ei missään nimessä halua enää lisää lapsia. Itse voisin vielä yhden yrittämistä miettiä, mutta en ole varma haluanko sittenkään enää lasta vaikka vauvakuume ikuinen onkin.
Silti tuntuu jotenkin haikealta, että se elämänvaihe on takana kun on raskaana, synnyttää ja saa sen tuhisevan nyytin syliinsä :'(
 
pepi
Mulla on lapsiluku täynnä. Itselläni on ex:n kanssa 2 ja nykyisen kaa 2. Ja se meni niin etten olisi halunut sitä kuopustakaan,mutta mieheni sai minut ympäri puhuttua. Eli just toisinpäin miten sulla. NYt on johdot poikki ja ilmoitin miehelleni,että jos haluaa lisää lapsia niin sitte on pakko vaihtaa akkaa. ja ps: vauvakuume on,mutta olen myös ajatellut itseäni. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja p02t04:
2 lasta ja kiintiö täynnä.Aina halunnut 2 lasta. Tosin vannomatta paras mutta sanoisinpa että 99% varma olen että lapsiliku on täynnä.
Sama täällä. Mies meillä olis valmis kolmosen-tekoon vaikka heti :D mutta minä alan olemaan jo niin mukavuudenhaluinen ja vanha, että nämä ovat kyllä tässä.

 
Meillä on myös lapsiluku täynnä. Kolme allergikkoa ja koliikkista riittää tai oli jo liikaakin, koska uuvuin totaalisesti kolmannen jälkeen.

Pelkkä vauvan huuto saa kylmät väreet selkäpiihin... Ja ne yövalvomiset, kamalaa....Eli ei ikinä enää. Noiden isompien kanssa on niiiiin paljon helpompaa!
 
:wave: Miulla. Kaksi ihanaa lasta olen saanut, ja olen niistä tosi onnellinen. Nyt on ikää jo sen verran lähellä 40, että ei kiitos enää. Jos joku ihme tapahtuisi, että raskaaksi tulisin (ei pitäisi enää olla mahdollista), niin tottakai lapsen pitäisin. Se on lahja, jonka yläkerta antaa.... :heart:
Mutta muuten, ei kiitos enää.
 
Myös mulla on lapsiluku täynnä. Mies ei vastaan panisi vaikka vielä lapsia tulisi. Itselleni riittävät meidän neljä lapsukaista. Jonkinlaista surua tunsin lopettaessani kuopuksen imettämisen alkukesästä, kun tiesin etten enää koskaan tule imettämään uudestaan.
 
Meillä on kaksi poikaa. Molemmat ollaan sitä mieltä että lapsiluku on täynnä. Lastenlääkäri aikoinaan sanoi että jos kolmatta teet niin sitten on sitä ja sitä ja sitä.... eli en taida riskeerata itseäni enkä muksua. Noissa vauhtiveikoissa on ihan tarpeeksi tekemistä. :heart:
 
Meidan perhe ollut kasassa jo kauan. 4 lasta riittaa.Touhua ja menoa riittaa ihan liiaksikin asti. Sita paitsi olen jo liian mukavuudenhaluinenkin . Ikaakin on itsella jo sen verran, etta raskaaksi tuleminen alkaa olla fysiologinen mahdottomuus.
 

Yhteistyössä