kenellä on tänään siivouspäivä?

• Viestiketjun aloittaja nn
  • Ensimmäinen viesti
luru lude
Kunhan kello tulee 16 ja hoidokit haetaan ja oma muksu saa napansa täyteen muonaa niin tämä mutsi heivaa matot pihalle ja kääntää alakerran ylösalaisin. Huomenna vuorossa yläkerta. Jesus että meil on paskasta!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä91:
Minulla piti tänään olla siivouspäivä ja olin suunnitellut että olen valmis puol kolmen aikoihin ku mies tulee kotiin mutta en ole edes jaksanut vielä aloittaa :D

Juuri olin kirjoittamassa,että piti olla tänään,mutta en ole aloittanut....täällä on hauskempaa.

No joo...siivosin eilen koko alakerran ja muksut menee tosiaan huomenna hoitoon niin saan yläkerran tunnissa putsis kun ei ole ketään muita hössäämässä.

hepuli
piti siivota,mut a) nii kauhee lumipyry ettei mattoja voi viedä ulos,b) poika nukkuu...oltuaan muutama pvä ilman päikkäreitä ni enhän mä voi alkaa siivoo?se o nii herkkä uninen =) c) esikoinen kerhos ja pitää kyylätä kelloa koska pitää hakea....jos mä sit huomenna =)

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
tosin tää 2+ koukuttaa ihan liikaa!
Ton takia mä avaan koneen vasta siivouksen jälkeen :p
Sain siis jo siivottua, aina tulee perjantaina siivottua neitin päiväuniaikaan.
On sitten ihana rueta valmistautumaan viikonloppuun, kun on siisti koti, vaikka arkisinkin päivät kotona olenkin tytön kanssa, eikä välttämättä mitään erikoisia viikonloppusuunnitelmia olisi.

raksaajamamma
On pitänyt jo monta päivää... saamaton laiskiainen olen. Tänään täytyy jotain tehdä, vaikka on ihan karmee olo aamuisen paastoverikokeen takia. Siis ei sen verikokeen vaan sen paaston.

Meillä asuu rytökärppäperhe varmaan täällä...

Yhteistyössä