Kenellä on maailman paras ja ihanin mies? Ja miksi? Kertokaa! :)

MAP
Heips,

Eli kysymyksenä kaikessa lyhyydessään. Miksi oma kulta on se ihanin? Miten se näkyy? Kiinnostaisi tietää ajatuksianne :).

Mun rakas on ihanin, koska...

... se sanoo, että ole maailman kaunein ja ihanin, vaikka näytän möröltä, tukka rasvasena ja sekaisin, vaatteena joku vanha pyjama. Ja kaiken tän lisäksi olen vielä huonolla tuulella ja murisen sohvan nurkasta!

... se jaksaa aina kuunnella ja auttaa, ja on maailman epäitsekkäin ihminen. Kun olen maassa, joku jaksaa aina hassutella ja piristää.

... se uskaltaa kohdata mun kaikki tunteet, ne kaikkein negatiivisimmatkin, rauhallisesti ja suuttumatta.

... se tykkää lapsista ja eläimistä, ja tulee niiden kanssa vielä loistavasti toimeenkin!

... se jaksaa vielä hieman vanhempanakin mennä opiskelemaan ja on kiinnostunut uusista asioista. Sille ammatti ja toimeentulo merkkaavat paljon.

... se juo vain harvoin, ja silloinki maltillisesti. Ei "örvellä".

... se kunnoittaa minua ja kaikkia naisia. Todellinen herrasmies <3

... se on miehekäs, lämmin, halittava ja komea!

... sillä on maailman pitkin pinna.

... se tiskaa, käy kaupassa, imuroi eikä ajattele ikinä, että tietyt jutut on miesten ja tietyt naisten töitä.

... se jaksaa nauraa mun vitseille, vaikka ne on oikeasti aika huonoja. Samanlainen huumorintaju yhdistää meitä.

... kaikki sen huonotkin puolet vain tekevät enemmän rakastettavan!

En vaihtais mun kultaa mihinkään!

:heart:
 

Yhteistyössä