Kenellä on hygieniapassi? miten meni? oliko vaikeita kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voisin sanoo vain et luetunymmärtäminen on tosi tärkeää siin tentis..paljon samaatarkoittavia kysymyksii erimuodois..muuten pitäis aika hyvin perustiedoil mennä mut jos mahiksii nii kannattaa pläräil niit lappui =)
meni vähän ohi aiheen mut niin..on/hyvin meni,pari väärin..

Kysymyksistä pääsee helpolla läpi, kun ajattelee maalaisjärjellä. Meillä töissä kaksi tai reputtaa sen 31 ihmisestä ( 28 miestä ja 3 naista, eli miehetkin osaa) . Ja toinen niistä reputtajista oli ulkomaalainen se ei osaa suomea kovin hyvin. Ja toinen on muuten vaan VÄHÄN yksinkertainen.... :o ;)

Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
voisin sanoo vain et luetunymmärtäminen on tosi tärkeää siin tentis..paljon samaatarkoittavia kysymyksii erimuodois..muuten pitäis aika hyvin perustiedoil mennä mut jos mahiksii nii kannattaa pläräil niit lappui =)
meni vähän ohi aiheen mut niin..on/hyvin meni,pari väärin..

Juuri näin! Kannattaa lukea tarkkaan ne kysymykset!
Mulle jäi yksi kysymys mieleen siitä kokeesta se meni jotenkin näine: "Voinko koskea elintarvikkeisiin nopeasti likaisella harjalla?"

Joo, ei tarvi olla kyllä mitenkään erikoisen älykkö, että sen pääsee läpi. Ite tein sen kokeen viime syksynä ilman virheitä, eikä siihen tarvinu ees lukea. Sen verta helppoja tuolla ns. "maalaisjärjellä" ajateltuna ne kysymykset.

mies suoritti työpaikallaan, kaikki 10 ukkoa sai passit joten eiköhän siitä maalaisjärjellä selviä. tarkkana kannattaa olla.
ite olen käynyt sen koulutuksen ja harjoitustesti meni hienosti. oikea koe olisi ollut myöhemmin ja olin sitten jo ehtinyt jäämään koulusta äitiyslomalle.

Joo, maalaisjärjellä niistä selviää, kun vain tosiaan lukee ne kysymykset ajatuksella. Itse sen suoritin jokunen vuosi sitten (silloin kun tuli pakolliseksi), työnantaja tilaisuuden järjesti. Meillä oli ensin joku lyhyt kertaus aiheesta ja sit muutaman päivän päästä testi. En lukenut koemateriaalia ja silti pääsin läpi ihan kirkkaasti. Hyvin se menee!!

Mulla on.
Työpaikalla järjestettiin se koe. Eräällä työntekijällä oli ne valtuudet että sai pitää sen kokeen.
Ja jos vähänkään on ollut elintarvikkeiden kanssa tekemisissä niin pitäisi päästä läpi ilman mitään koulutusta.
Mulla tais olla muistaakseni muutama virhe.

On. Istuin yhden iltapäivän kuuntelemassa ja sit tentti. Hintaa en muista, oli aikuisopiston tms. järjestämä. Ei ne kysymysket vaikeita ole, jos on vain hiukkaankaan perehtynyt materiaaliin. Kompia siellä on joten kannattaa lukea kysymykset tarkkaan.

Yhteistyössä