Kenellä nännilävistys?

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
elli
Sattuiko? Varmaan kyllä aika henk.kohtaista..
Oliko kauan arka/kipeä?
Sitten mietityttää että jos vielä joskus tulen imettämään, niin kuinkahan.. Suihkuaako maito sitten kolmesta reiästä.. ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Ei sattunut, vaikka itse laitoin. Luultavasti pihdeillä ja ammattilaisella vielä vähemmän. Parani nopeasti, päivän vähän tuntui epämiellyttävältä. Ja imettäessähän koko rinnanpää on lapsen suussa, tuskinpa siitä haittaa on, vaikka osa maidosta tulisikin lävistysreikien kautta. Ilman korua nekin painuvat aika tiivisti kiinni.
 
Miä
Miä tahtoisin niin kovasti.. En tiiä viittiikö näihin repunläppiin ottaa =) Ja pelottaa kyllä että se sattuu. Kaikkia lävistyksiä oon tosin ihan hysteerisesti pelännyt, turhaan =)
 
Turkilmas
Mun piti kaverin kanssa joskus ottaa "ikuiset ystävät-lävistys, mutta sitten jänistin :ashamed: . Kaveri kuitenkin Lontoossa tuon lävistyksen otti ja taisi näyttää hurjemmalta kuin mitä oli. Siihen suihkutettiin ensin jotain puudutusta ja sitten lävistäjä laittoi pihdit. Pari päivää kaverin rinta aristi, mutta hyvin meni kuitenkin. Taitaa olla ainoastaan apua rintaliiveistä ja niiden tuesta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Heeiiii, mitä on EMLA VOIDE??!! nevö höörd! jotain puuduttavaa kenties.. Saako sitä apoteekista vaan ihan vapaasti?
Jep. Emla-laastareita on apoteekkimyynnissä. Pintapuudute, toimii ihan kivasti. *testasin*
 
unikuu108
otin joskus kumpaankin nänniin aikas paksut tapit pystyyn. jännitti mutta ei se koskenut niin paljoa kun kuvittelin. ehkä se jännityksen tuoma adrenaliini vähän jeesas. mutta ei sitten ekana yönä nukuttu mahallaan ja paitakin vähän koski arkoihin nänneihin pari päivää.. mulla toinen nänni sitten vähän rustottui ja jännäsin sitä et mitenkähän imetys.mut ihan hyvin meni. eikä niistä reijistä mitään tullut. kaikki tuli sieltä mistä pitikin..
Reijät on vielä vaikka koruja ei olekaan.
kannattaa vaan mennä hyvälle lävistäjälle. pyytää ehdottomasti tappeja ja tarpeeksi pitkiä että saa sitten niitä liikuteltua paranemisvaiheessa. ystäväni,tosin mies, otti vähän mun jälkeen mut eri mestassa nännilävistyksen ja lävistäjä oli kiven kovaan väittänyt että renkaan sen olla pitää ja oli vielä laittanut pienen ja sehän miehen onnettomaan nänniin oli liian pyöreä,joten alkoi kasvaa siinä "paineessa" ulos.. et se siitä nännistä sitten..
ihmeteltiin vaan sitä lävistäjää joka väitti ettei nänniin ole hyvä laittaa tappia kun sitä ei muka saa puhdistettua..
 
Kannatti ottaa
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Sattuiko? Varmaan kyllä aika henk.kohtaista..
Oliko kauan arka/kipeä?
Sitten mietityttää että jos vielä joskus tulen imettämään, niin kuinkahan.. Suihkuaako maito sitten kolmesta reiästä.. ;)

Otin korut nänneihini Lontoossa jo 40 v sitten ja pidän niitä vieläkin. Kun imetys tuli ajankohtaiseksi, vaihdoin tilalle kooltaan pienemmät renkaat, että mahtuivat hyvin vauvan suuhun. Tärkeintä pitää koruja koko ajan, etteivät reiät mene umpeen.
Laitatin samalla myös tappimaisen korun klitorishuppuun pystysuoraan asentoon. Siitä näkyy vain päissä olevat teräspallot, itse tappi on hupun sisällä kosketuksessa varsinaisen klitoriksen kanssa.
Koen korun läsnäolon sangen miellyttävänä, usein jopa kiihottavana, kun pikkupöksyjen kangas hankaa sitä liikkuessani. Tapin tarkoitus on helpottaa orgasmin saantia ja sen se on ainakin minun kohdallani tehnyt kiitettävästi.

Mitä kipuun tulee, vertaisin lähinnä ampiaisen pistoon, kun neula työnnetään nännit läpi. Kesti vain pari sekuntia, ei kauempaa. Toki ne nännit olivat hiukan arat muutaman päivän.
 
neiti nokkonen
kyllä sattui ottaa, mutta oli todella nopeasti ohi. sen jälkeen nännit oli pari päivää ihan tulessa ja ei pystynyt yllökään pitämään peittoa rintojen päällä kun sattui heti kun jokin osui. nyt olleet 7kk. edelleen tulee nestettä vähän. jos ei jonain päivänä käykkään suihkussa(eli puhdista niitä), niin heti kipeytyy vähän. tälläinen pitäisi loppua viimeistään 12kk kohdalla.
 
vierailija
ei sattunut lähes ollenkaan, tosin jälki''särkyä'' koko loppu päivän. pientä veren vuotoa seuraavana päivänä. muutamat ekat kk ärsyyntyi jos jäi kerrankin puhdistus väliin. myönnettäköön myös että nänni kyllä tuli tuntoherkemmäksi, ja on jäänyt sellaiseksi. :)
 
Salla
Hei! Haluaisin itsekin tosi kovasti nännilävärin, kielessä minulla on. Ja haluaisin myös korun klitorikseen(klitorishuppuun) (tämä on tosi pelottava, mutta sänkyhommia ajatellen sen haluaisin). Mutta tuosta haluaisin kysyä, että voiko nännilävärin laittaa, jos on pienet nännit ja ne tulevat "esille" vain kiihotuksesta ja kylmästä? Ja jääkö nänni törröttämään ns. esillä sitten kun koru on paikallaan? Ettei se taas pyri piiloon vaikka koru estää sitä hieman. Kun ei oikein viitsisi mennä lävistäjälle ja sanoa: "Odotappas hetkinen niin hiutan ensin tissiäni muutaman minuutin jääpalaan niin eiköhän se siitä sitten esille tule."
 
Jaska
Alkuperäinen kirjoittaja Salla:
Hei! Haluaisin itsekin tosi kovasti nännilävärin, kielessä minulla on. Ja haluaisin myös korun klitorikseen(klitorishuppuun) (tämä on tosi pelottava, mutta sänkyhommia ajatellen sen haluaisin). Mutta tuosta haluaisin kysyä, että voiko nännilävärin laittaa, jos on pienet nännit ja ne tulevat "esille" vain kiihotuksesta ja kylmästä? Ja jääkö nänni törröttämään ns. esillä sitten kun koru on paikallaan? Ettei se taas pyri piiloon vaikka koru estää sitä hieman. Kun ei oikein viitsisi mennä lävistäjälle ja sanoa: "Odotappas hetkinen niin hiutan ensin tissiäni muutaman minuutin jääpalaan niin eiköhän se siitä sitten esille tule."
Mun vaimolla oli tappi nännissä pystysuuntaisesti. Otti pois ku lähettiin synnyttään. Hyvin onnistu imetys eikä ongelmia ollu. Jos sun nänniin laitetaan lävistys jää nännin pää koholle. Klitoriksen hupussa hällä on ollu myös kahteen otteeseen. Nyt on ainoastaan häppärissä rengas. Imetys on loppunu ja taas on aikomus hankkia tapit nänneihin
 
Mulla molemmissa nänneissä, ei sattunut mun mielestä paljon yhtään. Muutaman päivän olivat arat, mutta käytin rintaliivejä nukkuessanikin, niin ei siitä ainakaan ärsyyntynyt. Mulle laitettiin renkaat, vaikka lävistäjä sanoi että tapit paremmat kun niitä ei sitten tule liikuteltua niin paljoa, niin paranee nopeammin. Tulee välillä kudosnestettä vieläkin ja yli 2v ollu.
 
diups
Itse kävin eilen juuri ottamassa nännilävistyksen. Ja kipu ei todellakaan ollut mikään päätä huimaava, viiden sekunnin pikku nipistys.. Nyt vähän välillä jomottaa mutta ei mitään sietämätöntä ole ollut. Ja kyllähän lävistys kohdat aina "puudutetaan" pihdeillä joten melko todennäköisesti nänni jää piston ajaksi kunnolla esille. :) Ja lävistäjäni sanoi että nänni jää korun ansiosta koholle ihan nännistä riippuen, mutta voi siis myöskin korun kanssa olla "lepotilassa"..
 
Salla
No saapas nähdä uskallanko silti mennä laittamaan, tai uskallan varmaan mutta että kehtaanko, se onkin sitten toinen juttu.:D Taidan nyt olla sen vertical clithoodin kannalla. Tai käyn ainakin ensin laittamassa sen :) Kiitos kuitenkin rohkaisusta ja jos menen sen laittamaan niin toivottavasti jäisi koholle, ei ole niin nätin näköinen tällaisissa nänneissä se koru, entä sellaisissa ihanissa tummissa koholla olevissa nänneissä.
 
nainen, nänni & lävistys
..eipä ole kummoinen toimenpide ilman puudutuksiakaan.. oma nännilävistykseni parantui ainakin norm. rintaliivin suojassa ilman ongelmia ja todella nopeasti.. ei verrattavissa esim. napa, huuli tai korviin tehtävien lävistysten paranemisprosessissa..

:) tsemppiä ja lävistäjälle mars!
 
K
Ei sattunu mulla. Moni mies on kyllä pyörtynyt.
Läväri pitäis ottaa pois heti raskauden alussa niin todennäköisemmin nännit kehittyy normaalisti eikä tarvitse availla mitään.
 
ImP
Ajattelin hommata jossain välissä nännilävärin toiseen nänniin, mutta mietin vaan että voiko siis rintaliivejä käyttää ihan normaalisti? Vai hankaako ne jotenkin lävistystä. Itse olen aika kokenut lävistysjutuissa mutta kyseinen asia vähän mietityttää ja ajattelin sitten vain kysäistä :)
 
"Jou"
Hei! Haluaisin itsekin tosi kovasti nännilävärin, kielessä minulla on. Ja haluaisin myös korun klitorikseen(klitorishuppuun) (tämä on tosi pelottava, mutta sänkyhommia ajatellen sen haluaisin). Mutta tuosta haluaisin kysyä, että voiko nännilävärin laittaa, jos on pienet nännit ja ne tulevat "esille" vain kiihotuksesta ja kylmästä? Ja jääkö nänni törröttämään ns. esillä sitten kun koru on paikallaan? Ettei se taas pyri piiloon vaikka koru estää sitä hieman. Kun ei oikein viitsisi mennä lävistäjälle ja sanoa: "Odotappas hetkinen niin hiutan ensin tissiäni muutaman minuutin jääpalaan niin eiköhän se siitä sitten esille tule."
Voi laittaa. Lävistäjä houkuttelee nännit pystyyn pihtien avulla, ja jännittävässä tilanteessa se onkin helpompaa. Nänni ei jää törröttämään tavalla, jota tarkoitat, mulla korun vuoksi ei painu kokonaan tasaiseksi. Itse otin molempiin nänneihin n. vuosi sitten tapit ja pari kertaa katsellut ilman ja todennut että en ikinä ota pois:D
 
vierailija
Tämä on suht. vanha keskustelu, mutta tähän törmäsin itsekin tällä viikolla. Itsekin mietin nännilävistyksen ottamista ja tänään kävin ottamassa kumpaankin nänniin. Jännitti aivan kauheana ja pelotti suunnattomasti miltä se tuntuu ja kuinka kipeää se käy. Mutta helpotukseksi voin sanoa että kaikki se oli turhaa :D kumpikaan ei käynyt niin kipeää kuin ajattelin ja jälkisärkykin on suht.helppoa. Ne pihdet auttavat lävistäessä koska et tunne sitä neulaa. Itselläni on rustossa lävistykset ja ollut nenälävistys niin ne ovat olleet kipeämmät. Suosittelen :)
 
hieman kai hävytön
On ollut jo kolme vuotta. On mulla myös tuolla alapäässäkin. Siinä klitan yläpuolella. Pikkuise muistaakseni nipisti silloin kun nännejä lävistettiin. Ei kovasti. Alapäässä samoin.
 

Yhteistyössä