Kenellä koira EI nuku sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nukkui ennen mut ei nuku enää. Alkoi pomottaa ja siihen auttoi mm. komentaa omalle paikalleen nukkumaan. Pariin kertaan jopa alkoi murista mulle, kun yritin itse tulla sänkyyn. Itse nukkuisin mielummin koiran kanssa, pitäisi vaan olla koira, joka ei ole noin kamalan dominoiva että sille pitäisi koko ajan näyttää ettei se ole ihmisten kanssa tasavertainen ettei se alkaisi hyppiä silmille...
 
Rohmu
Meillä ei nuku. Pidetään makkarin ovet kiinni yöllä, en haluu kuunnella koiran kuorsausta ja tassuttelua. Päivällä käy tosin nukkumassa päiväpeiton päällä sängyssä...
 
Meillä koirat ei pääse makuuhuoneeseen koskaan, saavat kyllä olla sohvalla tai nojatuolissa. Tosin, ei nuo edes sänkyyn pääsis hyppäämään, sen verta pieniä kavereita :D Mutta ehdoton ei koirien sängyssä nukkumiselle!
 
maissihiiri
Meille on vasta koira tulossa, mutta ei todellakaan tule nukkumaan meidän sänkyyn, tuskin edes makkariin. Ja vielä vähemmän koiralla tulee olemaan asiaa lasten sänkyihin.
 
palma
Edellinen nukkui päivisin sängyllä, mutta lähti aina automaattisesti pois kun tulin hammaspesulta. Ei tarvinnut edes sormella osoittaa, saatika sanoa mitään. Toi oli vika koira, joka sänkyyn edes pääsi, seuraavat pysyköön aina lattialla.
 
eräs
Mulla on ollut koira/koiria 15 vuotta. Molemmat nukkuivat sängyssä.

Nyt tämä uusi riiviö on 6 kk eikä nuku, eikä tule nukkumaan sängyssä. Mä olen päättänyt tehdä siitä koiran
 

Yhteistyössä