Kenellä kaikilla on koira?

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Meillä oli,mutta kuoli 11-vuotiaana marraskuussa 2006. :ashamed:
Ja edellinen kuoli 1994. :/
Voi :( Meidän vanhus nukkui pois viime vuoden juhannuksen aikoihin :(
Rukoilin meidän tyttöä nukkumaan itse pois omassa pedissään mutta meidän täytyi auttaa häntä siinä.. :'(
Oli sairastanut syöpää 4 vuotta.
:'( :'( Meidän tytön vei syöpä myös :/ Tai maitorauhaskasvaimet, mitkä osoittautuivat pahalaatuisiksi, ja toteamisesta meni alle 6kk siihen kun veimme rouvan viimeiselle matkalleen :'(

Vieläkin on ikävä.

Kyllä, sanon tänään että valitettavasti on 2 isoa p*skap*rserttä. :/
Pirkale sentään koko päivän puunasin kesäkuistia, laittelin kukat ja kaikki niin jo tuli nyt illalla yks karvapiru ensin uineena ja sitten jossain mulloksella pyörineenä ja RAVISTAA ITSENSÄ SIINÄ KUISTILLA.

*yhyy*... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kuvaa en osaa tähän laittaa mut irc-galleriassa on. Ja siis on koiruus =) reilu 1v tollo, Remu. Isä rotikka ja emä labbis-karhukoira. Aivoton on tää mun koiruus..... Jännä homma ku on nyt käyty tottiksessa että sit kun se joskus harvoin malttaa kuunnella mua niin oppii asian hetkessä. Sivulle tuloaki oli tahkottu kauan makupalalla ja sit kerran se vaan sen oppi. Pitäs varmaan olla koiralla kuulokkeet päässä joihin mä voisin käskyt jakaa.
:D :D Noi kuulokkeet vois olla hyvä idea. Eevillä on kans kentällä varsin valikoiva kuulo, kun ois kavereitakin......

Pistä linkki sinne galleriaan?
Aattelin ettei tartte ku mul on sielläki sama nikki, mut tässäpä tuleepi =) http://irc-galleria.net/view.php?nick=JuiceFani&image_id=46985518

Aaaa... En mä tienny :ashamed: Söpö otus tuo peto :) Ja Ronja-muorikin. Mulle tulee aina haikea olo noista haukkuvanhuksista :'(
Eipä se mitää. Ja siis Ronjaahan meil ei enää oo. Kasvaimia oli hänelläki. Iso ikävä tuppaa olemaan. :heart:

Meidän sekarotuinen Viivi, 3v. http://irc-galleria.net/view.php?nick=-Peppi&image_id=30657777

Joka kyllä tällä hetkellä ärsyttää mua, siitä lähtee niiiiin paljon karvaa, saa joka päivä olla imuroimassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja öhmökömmiäinen:
meil on yks koiruus jonka kans just tultiin uimasta.kuva löytyy profiilista,just tänään laitoin uuden.
Ihana! Tykkään springereistäkin... Tai no mistähän mä en tykkäis... Ehdottelin miehelle tommosta joskus, mut oli kuulemma liian pieni :D

meille tää on ehottomasti iso koira ei yhtään isompaa. :)
toisenkin koiran haluisin jonkun pykälää pienemmän,mut mies ei ole innostunu toisesta kuulemma yks riittää.

Yhteistyössä