Apteekissa ja kaupassa käyty, vähä jäi tilille vielä :D
mie vaan 24.08.2007 #27 jo kaikki meni lapsi tartti ekat silmälasit ja jouduttiin keskellä viikkoa käymään vielä silmälääkärilläkin joten eivät edes piisanneet eli säästöviikkoja ja pussin pohja/pakastin tyhjennykset menossa täälläkin.
jo kaikki meni lapsi tartti ekat silmälasit ja jouduttiin keskellä viikkoa käymään vielä silmälääkärilläkin joten eivät edes piisanneet eli säästöviikkoja ja pussin pohja/pakastin tyhjennykset menossa täälläkin.
Tyttöni Tuulispää 24.08.2007 #29 Meillä lapsilisät menee suoraan ruokatilille. 50e niistä on käytetty =)
Alli Huuppa 24.08.2007 #30 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Joo hain satasella kaljaa itselle. Lapselle tikkarin, kun jäi ylimääräistä. Click to expand... Ihan niinku meillä, hei!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Joo hain satasella kaljaa itselle. Lapselle tikkarin, kun jäi ylimääräistä. Click to expand... Ihan niinku meillä, hei!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
The titityy 25.08.2007 #32 Ruokakauppaan suurinosa, sitten pillerit itselle, pojan tilille kymppi ja velat maksoin äidille. Parikymppiä jäi. :/
Ruokakauppaan suurinosa, sitten pillerit itselle, pojan tilille kymppi ja velat maksoin äidille. Parikymppiä jäi. :/
satu86 25.08.2007 #33 lapsilisät lähtee mun tililtä 28.8 mun äidin tilille velkaa jonkun verran niin täytyy maksaa pois.. viel olis 9kk jäljellä maksettavaa
lapsilisät lähtee mun tililtä 28.8 mun äidin tilille velkaa jonkun verran niin täytyy maksaa pois.. viel olis 9kk jäljellä maksettavaa