Nalkuttava Talonmies
Heh, tähän voin vastata että meillä ei ole. (Ikea kyselyssä jäin kiinni, sillä meillä on muutama tavara sieltä).
En minä osta myöskään Askosta tai Iskusta vaihtoehtona näille. Askosta tosin saa kesäkalusteet ihan edullisesti kesäalesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä taas ei muualta olekaan kun sotkasta ja maskusta. miten teillä on varaa ostella jostain askosta ja iskusta? meillä on pohjanmaan kalusteen sohvat sotkasta ja palahyllystö myös joka on kotimainen.
Vepsäläisen kautta meille tuli BillnäsAlkuperäinen kirjoittaja evita:Minä tilasin Maskun kautta kotimaisia Billnäs-kirjahyllyjä, kun millään muulla liikkeellä ei ollut tehtaan kanssa sopimusta.
Jyskistä tai Sotkasta ei ole mitään.
mutta elämäni suurin virhe oli ostaa kallista tavaraa maskusta. huonon laatusta on ollut! eli ei enään ikinä sieltä yhtään mitään. ikeassakin on parempaa tavaraa kun maskussa.Alkuperäinen kirjoittaja meillä:on sohva maskusta muuta ei sieltä ole..eiku ai niin keittiön pöytä on myös.
Mäkin jouduin olemaan Ikea-pinossa hipihiljaa. Mä ihan tykkään Ikean kamoista, ja mulle sopivia hintoja löytyy sieltä parhaiten.Alkuperäinen kirjoittaja Onpas vaikeeta::wave:
Ikea-kyselyssä en voinut viitata, meillä on varmaan puolet huonekaluista sieltä (tai käytettynä ostettuja Ikean huonekaluja). On myös astioita, tekstiilejä, ja jopa keittiö. =)
Yhdestäkään mainitsemastasi liikkeestä ei ole koskaan ostettu yhtään mitään! Kerran erehdyttiin miehen kanssa Sotkaan, todettiin että rumia on, ja lähdettiin pois . Vaalea puu, varsinkaan jotkut olohuoneen "kotialttarit" eli sellanen koivuviilutettu kaapisto lasiovineen ja tv-tasoineen on ei-ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä taas ei muualta olekaan kun sotkasta ja maskusta. miten teillä on varaa ostella jostain askosta ja iskusta? meillä on pohjanmaan kalusteen sohvat sotkasta ja palahyllystö myös joka on kotimainen.