Kenellä ei ole mitään Jyskistä tai Sotkasta tai Maskusta`?

• Viestiketjun aloittaja Nalkuttava Talonmies
  • Ensimmäinen viesti
vieras
meillä taas ei muualta olekaan kun sotkasta ja maskusta. miten teillä on varaa ostella jostain askosta ja iskusta? meillä on pohjanmaan kalusteen sohvat sotkasta ja palahyllystö myös joka on kotimainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä taas ei muualta olekaan kun sotkasta ja maskusta. miten teillä on varaa ostella jostain askosta ja iskusta? meillä on pohjanmaan kalusteen sohvat sotkasta ja palahyllystö myös joka on kotimainen.
En minä osta myöskään Askosta tai Iskusta vaihtoehtona näille. Askosta tosin saa kesäkalusteet ihan edullisesti kesäalesta.

Meillä suurin osa huonekaluista on vanhempien nurkista, tuunattuja, tms. Tosin ostopaikasta en kyllä osaa sanoa yhtään mitään. Ne mitä ostamme uutena, ostamme sitten vuosia kestäviä. Tosin esim Lundiaa ostan aina kirpparilta jos vaan löydän.

Maskusta ja Sotkasta on vissiin liki kaikki mitä meillä löytyy... Maskusta ostettiin just uusi sänky, ruokailuryhmä on sieltä, samoin olkkarin sohva... Sotkasta hyllyt, toimiston kirjahyllyt ja pöydät, muksujen huonekaluista suurin osa, nykyinen sänky, takkahuoneen sohvat...

Masku on tällä hetkellä ykkönen meillä, ei ihan halpaa rojua mutta ei mitään sikahintaistakaan ja laatuun ollaan oltu tyytyväisiä, samoin palveluun.

hyi
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
on sohva maskusta muuta ei sieltä ole..eiku ai niin keittiön pöytä on myös.
mutta elämäni suurin virhe oli ostaa kallista tavaraa maskusta. huonon laatusta on ollut! eli ei enään ikinä sieltä yhtään mitään. ikeassakin on parempaa tavaraa kun maskussa.

hihi
eräillä tuttavillani on kaikki maskusta ja aina hehkuttavat sitä mitne laadukasta tavaraa sieltä saa! Mielessäni sitne olen vain naureskellut sille lastulevy tavaralle mikä heidän asuntoaan koristaa.

Meillä on Sotkan huippuhyviä lastulevylipastoja :D Mutta kyllä ne hintansa arvoisia ovat olleet, palvelleet jo monta vuotta (tosin joutuu vähän fiksailemaan välillä ). Jahka saamme vaatteille kunnon kaappeja, nuo lipastot kyllä lentävät pellolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Onpas vaikeeta:
:wave:

Ikea-kyselyssä en voinut viitata, meillä on varmaan puolet huonekaluista sieltä (tai käytettynä ostettuja Ikean huonekaluja). On myös astioita, tekstiilejä, ja jopa keittiö. =)
Mäkin jouduin olemaan Ikea-pinossa hipihiljaa. Mä ihan tykkään Ikean kamoista, ja mulle sopivia hintoja löytyy sieltä parhaiten.

Tosin mä saan veljeni vanhan maton tässä jossain kohtaa, ja se on ostettu Sotkasta. Ite vielä kannustin sen maton valitsemaan. Joten sit joudun poistumaan tästäkin pinosta, mutten vielä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhdestäkään mainitsemastasi liikkeestä ei ole koskaan ostettu yhtään mitään! Kerran erehdyttiin miehen kanssa Sotkaan, todettiin että rumia on, ja lähdettiin pois :D. Vaalea puu, varsinkaan jotkut olohuoneen "kotialttarit" eli sellanen koivuviilutettu kaapisto lasiovineen ja tv-tasoineen on ei-ei.

Ostetaan kirppareilta, huonekalujen suhteen pätee "mitä vanhempi sitä parempi", Ikeasta on pari jotain värikästä juttua ym. ja sitten kiva sellainen antiikkipuinen hylly :).

Yhteistyössä