kenellä varaa vuokralla asumiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mari77

Uusi jäsen
25.05.2007
1
0
1
olin kauhusta kankea kun sain hgin kaupungilta vuokra asunnon ,3h+k,vuokra törkeet 720e/kk.Millä hitolla sellasta maksamaan? kävelin pankkii ja otin asuntolainaa,jolla ostin kodin ja lyhennän lainaa nyt 600e//.ihmettelen kellä varaa asua vuokra asunnossa,josta ei omaksi saa wcn pönttöäkään.köyhät jotka maksattaa vuokrat sossuilla?vai rikkaat joilla ei järkeä 8viisashan sijoittais rikkautensa omaan kämppään.)

Me maksetaan vuokraa 650?/kk.. normivuoka olis reilu 800? mut me saatiin alennusta kun tehdään pihatyöt ite.. olishan se äärettömän kiva maksaa omasta tota summaa, mutta milläs saat lainaa.. ? ei sitä ihan vaan voi kävellä pankkiin ja sanoa että tarvittais rahaa.. jos sitte joskus tulevaisuudessa sais.. tällä hetkellä ei saada millään lainaa..

vuokra huikea 160euroa! vuokran antajamme on 85v vanhapari joka ei tiedä rahan/euron arvoa. neliöit vajaa 50. Vuokra taso täälläpäin on joku 9-11e/m2. KAikki tuttavat ja kaverit nauraa meen vuokraa B)
Mut en mä rupee vastaan pistämään jos vuokra on mikä on.. näillä on kuulemmaollut sama vuokra jo toistakymmentä vuotta!! vajaa tonni vanhaa rahaa, on heistä varmaan paljon :hug:

me maksetaan vuokraa 870 euroa kuussa, mutta ei tällä hetkellä saatais asuntolainaa.. Mutta emme ihan vielä olla valmiita ostamaan omaa.. Halutaan vähän aikaa katsella tätä yhteiseloa, ilman mitään kauheita paineita jos meneekin poikki....

KP B)

No, meijän on pakko..kun täällä ei ole muuta tarjolla, jos ei rakenna itse. Tällä hetkellä etsin naapuripitäjistä vanhaa remontoitavaa. Alusta asti rakentaminen ei kiinnosta. Tahtoo kauemmas keskustoista ja lapset vois olla vähän isompia niin kestäisivät koulumatkat. Siksi nyt vuokralla, eikä tää oo kivaa. Asunto suunniteltu työporukan kämpäksi, ei perheasunnoksi. :headwall:

kyllä mä tästä hgin kaupungin 40neliön vuokra kaksiosta maksan mieluusti tän 308e joka menee täysin omasta pussista.sitten kun muksu syntyy niin itelle jää maksettavaa kaikki 110euroo.
eipä saa yksinäinen äitiyslomalainen paljoo pankista lainaa.
ja on ennustettu,tai siis on selvää että korot lähtee isoon nousuun kohta.empä ainakaan minä ole sit kusessa :/

Yhteistyössä