Kenellä seurustelun alku ollut hankalaa mutta kuitenkin lopulta onnistunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja With her I Die
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

With her I Die

Vieras
Olen tutustellut erään miehen kanssa viime syksystä lähtien, lähinnä satunnaisia tekstareita, en ole tiennyt hänen tilanteestaan oikein mitään talvella. Nyt toukokuun alussa saatiin ns. puheyhteys, soiteltiin useita kertoja, hän kertoi ns. lapioivansa paskaa vielä kaikesta entisestä, vaikka eronnut pari vuotta sitten jo.... suhteemme "eteni" intiimille tasolle, vaikka koko ajan jotenkin tuntui että kaiken pitää edetä niin älyttömän hitaasti. Pitää olla sitä yksityisyyttä. Nyt tuntuu että olen pilannut kaiken liialla kiireellä ja parilla kännipuhelulla. Itse olen kauhean malttamaton tyyppi enkä voi käsittää jos toisesta tykkää etteikö haluaisi enemmänkin olla yhdessä jne. Siis olin valmis enempään kuin hän, joka taas on sitä mieltä että "parempi katsella kuin hätiköidä". Nyt tilanne on kait se että tyyppi suuttui lopullisesti parista kännipuhelusta, siis minä soitin typeryyttäni, olisin suurinpiirtein halunnut keskellä yötä viereen jne..... Ootteko saaneet enää yhteyttä toimimaan tuommoisten mokien jälkeen? Annanko vaan tyypin olla ja jatkan eteenpäin? Sekavaa, mutta raastavaa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Kannattais antaa toiselle sitä tilaa mitä hän tarvitsee.. Sähä vain näytät sille, ettet kunnioita sitä, jos koko ajan hengität niskaan.

Sanoikin mulle viimeksi että "tuntuu kuin hoputtaisit koko ajan rampaa juoksemaan rinnallasi".... voi harmi että pitääkin olla niin tyhmä!!!!!!!!!

Minusta tuntuu että parhaiten ainakin itellä on toiminut suhde kun kolahtaa kerralla kunnolla molempiin. Ilmanko asuttiin neljän päivän päästä tutustumisesta yhdessä. Jos toisen entinen elämä ei ou kahden vuoden päästäkään vielä kunnossa niin miten pitkään se vielä voikaan oireilla ja kaikkea ikävää selitellä illä e"entisellä paskalla"? :attn:

Juu ei pidä liian tyrkky olla. Pittää olla myöskin ymmärtäväinen. Jos toinen kerran on sanonu tarvitsevasa aikaa, ni anna hälle sitä. Munki suhtees ol hankalaa alussa ku ex viel kummitteli mieles ja sen vuoks en halunnu hirmu nopeesti edetä ja mies onneks ymmärs sen ja ol muutenkii todella ymmärtäväine ja ihana. Ei pidä hoputtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Oonutsalo:
Minusta tuntuu että parhaiten ainakin itellä on toiminut suhde kun kolahtaa kerralla kunnolla molempiin. Ilmanko asuttiin neljän päivän päästä tutustumisesta yhdessä. Jos toisen entinen elämä ei ou kahden vuoden päästäkään vielä kunnossa niin miten pitkään se vielä voikaan oireilla ja kaikkea ikävää selitellä illä e"entisellä paskalla"? :attn:

mun mielestä taasen näet turhan mustavalkoisesti asiat. Mä itse olin eronnu puoltoist vuotta sitte exästä ku tapasin nykysen ja silti se otti voimille joskus ajoittain. Se kakskin vuotta on kuule suhteellisen lyhyt aika ymmärtää ja hyväksyä se, et ei saanukaa sitä kaikkea ja toinen ei ollukaa sitä mitä luuli ja toivoi sen olevan.

Meillä ei ollut mitään "mokailua" puolin eikä toisin mutta lähes 1,3kk meni aika on/offilla ja "vapaalla suhteella". Sitten sanoin että nyt riitti, ollan joko kokonaan tai ei ollenkaan, ja nyt asutaan yhes. ;)

Toisaalta kyllä kuulostaa vähän tekosyyltäkin... Jos erosta on kulunut jo kaksi vuotta niin jossei nyt ihan järkyttävä, toista hyväksikäyttävä suhde ole ollut, niin pitäisi jo jotain edistystä olla tapahtunut.
Tai sitten mies rakastaa vieläkin sitä exäänsä jolloin sun kannattaa etsiä itsellesi mies joka haluaa sun kanssa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Meillä ei ollut mitään "mokailua" puolin eikä toisin mutta lähes 1,3kk meni aika on/offilla ja "vapaalla suhteella". Sitten sanoin että nyt riitti, ollan joko kokonaan tai ei ollenkaan, ja nyt asutaan yhes. ;)

Minäki antasin vaikka maailmani hänen vuokseen, mutta miten vaikeaa se onkaan.... tämä raastaa sydäntä oikeasti. Mutta annan tyypin olla rauhassa kuten haluaakin. Ottanee itse yhteyttä jos joskus vielä kiinnostaa. Harmittaa vaan jos itse mokasin tämän homman typeryydelläni. No mun sydän ainakin jäi hälle.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Toisaalta kyllä kuulostaa vähän tekosyyltäkin... Jos erosta on kulunut jo kaksi vuotta niin jossei nyt ihan järkyttävä, toista hyväksikäyttävä suhde ole ollut, niin pitäisi jo jotain edistystä olla tapahtunut.
Tai sitten mies rakastaa vieläkin sitä exäänsä jolloin sun kannattaa etsiä itsellesi mies joka haluaa sun kanssa olla.

Tätä itekkin mietin, mitä hän sitten päivät pitkät tekee... kaipaa entistä elämäänsä?? Missä vaiheessa alkaa katse kääntyä tulevaisuuteen, jos hän näkee siinä mitään hyvää? Itellä ainaki tosi riittämätön olo, mutta jos en ollut hänelle SE OIKEA (vaikka kerran heikkona hetkenään sanoi että voisin hyvin ollakin) niin eikait se auta kuin myöntää tappionsa. Itelläki hankala ero takana, vuoden olen ollut itsekseni ja kaipaan kipeästi toista ihmistä rinnalleni kun en mikään sinkkutyyppi ole yhtään. Kaippa karkoitin hänet innokkuudellani. Voi paska.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minäki antasin vaikka maailmani hänen vuokseen, mutta miten vaikeaa se onkaan.... tämä raastaa sydäntä oikeasti. Mutta annan tyypin olla rauhassa kuten haluaakin. Ottanee itse yhteyttä jos joskus vielä kiinnostaa. Harmittaa vaan jos itse mokasin tämän homman typeryydelläni. No mun sydän ainakin jäi hälle.

juuri näin, hän ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa. ja jos mitään ei kuulu niin sitten unohdat tyystin. ja jos jotain positiivista etsii, niin otit ainakin opiksesi :)

Tiiän tunteen, ois itekkin alkuvaiheessa tehnyt mieli vaatia, uhkailla ja anella että olis esim useammin ollut meillä yötä.

:D Aina käytin kaiken vapaa-aikani häneen ja ostelin "muka sattumalta löyty"-pikkulahjoja, tein ruokaa, leivoin ja pyysin sillä verukkeella kahville yms muuta "epätoivoista" .. Mutta jälkikäteen ei kaduta, tääkin mies on todella sellanen että kaipaa omaa rauhaa, haluaa elää "itsenäisesti" ja ei anna kenenkään komenella, ei riehu eikä riitele, ennemmin poistuu paikalta. Et... vaikeaa oli ja työlästä etenkin kun joka pvä yritti olla vaikkapa tekstaamatta ja ootti et toinen tekee alotteen, kerran sanoinkin sille että kun se ei koskaan tekstaa eka, johon hän totesi "en mä kerkee kun sulta tulee eka viesti jo kukonlaulun aikaa" :laugh:
Kaikkea sitä rakastuneena tekeekin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

Tätä itekkin mietin, mitä hän sitten päivät pitkät tekee... kaipaa entistä elämäänsä?? Missä vaiheessa alkaa katse kääntyä tulevaisuuteen, jos hän näkee siinä mitään hyvää? Itellä ainaki tosi riittämätön olo, mutta jos en ollut hänelle SE OIKEA (vaikka kerran heikkona hetkenään sanoi että voisin hyvin ollakin) niin eikait se auta kuin myöntää tappionsa. Itelläki hankala ero takana, vuoden olen ollut itsekseni ja kaipaan kipeästi toista ihmistä rinnalleni kun en mikään sinkkutyyppi ole yhtään. Kaippa karkoitin hänet innokkuudellani. Voi paska.

Mun mies oli myös eronnut alle puolvuotta siitä kun me tavattiin ekan kerran ja tästä sen exästä puhuttii ja se oli alkuun osasyy siihen ettei mun mies ollut valmis situtumaan.

Mut ootko itsekään varma, et tää ois ollu sulle se oikea? Meinaa kirjotuksestas saa vaa sen kuvan, et mieluusti otat vaa jonkun joka vähän ees kiinnostusta osoittaa, ku et halua yksinkään olla...? Mut niin, vaikeita asioita.. Ei sitä aina pääse niin helposti ylitse toisesta vaikka kuinka haluaisi. Sillon (vaikka kuin ihana mies/nainen saapuisi elämään) ei auta ku tehdä sopu menneisyytensä kans, enne ko kahtoo tulevaan.

no et sa mokannu sita hommaa.parempi jos loppuu tahan kuin etta roikut sen kanssa kun sen sydan ei oo vapaa uuteen suhteeseen.hanki joku joka haluaa sut eika jotain vanhaa heilaansa!!

Mut ootko itsekään varma, et tää ois ollu sulle se oikea? Meinaa kirjotuksestas saa vaa sen kuvan, et mieluusti otat vaa jonkun joka vähän ees kiinnostusta osoittaa, ku et halua yksinkään olla...? Mut niin, vaikeita asioita.. Ei sitä aina pääse niin helposti ylitse toisesta vaikka kuinka haluaisi. Sillon (vaikka kuin ihana mies/nainen saapuisi elämään) ei auta ku tehdä sopu menneisyytensä kans, enne ko kahtoo tulevaan.

No enhän minä tiiä olisko ollu oikea, mutta ajatusmaailmat kyllä pääosin kohtasivat, tuntui hyvältä olla lähekkäin jne. Mutta tuokin on niin totta ja samaa myös tämä mies monta kertaa sanonut, että entinen pitää ns. käsitellä loppuun ensin. En vaan tiiä miten kesken se on.

No joskus se ottaa enemmän aikaa.. Mut sen tiedän ainakin omasta kokemuksesta, et jos toinen hoputtaa ja vinkuu ni sit ei ainakaan pääse sen asian yli millään. Ja esim. itse en ko. henkilöä kaivannut tai halunnu enää..(exää ) mut ainoo mikä mun piti käsitellä, oli se vahva rakastumisen tunne ja se, et ihminen ei ollu enää sitä unelmaa mitä mä niin kovasti olin toivonu ja et elämä ei mennykää nii kuten halusin. Ei siihe sillo auta se, et toinen on vieres sanomas et no ai jaa, et musta välitä yhtää ku exäs perään vingut.. Ei se niin mee, joskus sitä ihmistä ei halua tai kaipaa, mut kaipaa sitä muuta.. sitä rakastumisen tunnetta ja ikävää ja kaikkea mitä siihen ihmiseen on liittyny.

No joskus se ottaa enemmän aikaa.. Mut sen tiedän ainakin omasta kokemuksesta, et jos toinen hoputtaa ja vinkuu ni sit ei ainakaan pääse sen asian yli millään. Ja esim. itse en ko. henkilöä kaivannut tai halunnu enää..(exää ) mut ainoo mikä mun piti käsitellä, oli se vahva rakastumisen tunne ja se, et ihminen ei ollu enää sitä unelmaa mitä mä niin kovasti olin toivonu ja et elämä ei mennykää nii kuten halusin. Ei siihe sillo auta se, et toinen on vieres sanomas et no ai jaa, et musta välitä yhtää ku exäs perään vingut.. Ei se niin mee, joskus sitä ihmistä ei halua tai kaipaa, mut kaipaa sitä muuta.. sitä rakastumisen tunnetta ja ikävää ja kaikkea mitä siihen ihmiseen on liittyny.

kuulostaa jotenkin tutulta =) justiinsa tuommoista hän on yrittänyt kertoa. Tietää ettei palaa enää yhteen eksänsä kanssa mutta on asioita joita pitää käsitellä. Enkä todella ole epätoivoinen että ottaisin kenet tahansa. Sehän tässä onkin kun semmoiset roikkuu minussa joista en tykkää muuten kuin kavereina ja sitten tämä unelma on mulle juurikin vain sitä eli unelmaa.... Toivotaan parasta!

Yhteistyössä