Kenellä on sossun maksama takuuvuokra?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oliski :| mut ku muutin lasten kans ni jouduin ite maksamaan sen..tai siis jouduin lainaa ympäri pitäjää että sain kokoon..mult evättiin se ku olivat 2005 maksaneet mulle kerran sen :kieh: mut toisaalt hyvä,saanpaha pois rahat ku muutan..

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
oliski :| mut ku muutin lasten kans ni jouduin ite maksamaan sen..tai siis jouduin lainaa ympäri pitäjää että sain kokoon..mult evättiin se ku olivat 2005 maksaneet mulle kerran sen :kieh: mut toisaalt hyvä,saanpaha pois rahat ku muutan..

eli ne on joutunu maksaan se. yleensähän takuuvuokra palautetaan ja tavallaan sosiaalitoimisto "maksaa" sen niin kauan uuteen asuntoon,et ne joutuu oikeesti sen maksaan. Ainakin itte oon niin ymmärtäny,saa korjata jos oon väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:

eli ne on joutunu maksaan se. yleensähän takuuvuokra palautetaan ja tavallaan sosiaalitoimisto "maksaa" sen niin kauan uuteen asuntoon,et ne joutuu oikeesti sen maksaan. Ainakin itte oon niin ymmärtäny,saa korjata jos oon väärässä.

öö..en oikee ymmärtäny..siis mulle maksettiin 05 ku muutin silloin muksujen kans. tänä vuonna muutin ukon luota pois ni nyt ei maksettu takuuta :o en vaa tajua miks..muka siks ku oli kulunut liian vähä aikaa edellisestä takuusta..en tajuu...

No siis meillä yks aikasempi vuokralainen toi sossusta vaan lapun että ne sitoutuu maksamaan jos jotain maksettavaa tän vuokralaisen muuttaessa on.
Ja että sinne pitää ilmoittaa mikäli maksuja on myöhässä tai maksamatta.

Mut joo... rahaa sieltä ei kyllä tuu jos ei ole mitään korvattavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:

öö..en oikee ymmärtäny..siis mulle maksettiin 05 ku muutin silloin muksujen kans. tänä vuonna muutin ukon luota pois ni nyt ei maksettu takuuta :o en vaa tajua miks..muka siks ku oli kulunut liian vähä aikaa edellisestä takuusta..en tajuu...

Mietin että jos ne sit meinaa jos teillä on tavallaan sunkin nimissä se edellisenkii takuuvuokra kiinni.
Siis jos asuitte vielä siinä mihin sen takuuvuokran saitte?
Mut saitteko ihan rahaa vai vaan sitoomuksen??

Yhteistyössä