Kenellä on kyseinen valaisin? T. Kädetön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Siis ostin jostain Salosta sen eilen enkä jaksa taas Salon asti ajaa, hitsi se ei sisällä kaapelia eikä pidintä, voiko joku kertoa mistä pirusta sen saan :LOL:? Tarkoitus oli laittaa sen tänään yhteen vessaan ja näköjään ei onnistu. Miksi ne myyjät eivät kerro yhtään mitään ikinä että siihen tarvitse muutakin ostaa :devil: kun mulle ko merkki ei kerro mitään, kun hopean about sen tyylisen valaisimen vaan oli tarkoitus hankkia! T. Näköjään täysin kädetön olen kun itse en ole ikinä mitään asentanut, hohhoija.

Jos lampun mukana ei tule edes minkäänlaisia ohjeita - en ottaisi käyttöön. Mitähän muuta (turvallisuuteen liittyvää ) mahtaakaan puutua. Hinta ja korea ulkomuoto ei ole tae laadusta ja turvallisuudesta.

• Tykkää
Reactions: Sluibailija
Jos se toimii pattereilla?

Mun mies osti kerran työntökärryn missä piti olla vinssi. No tuli pelkkä kärry, ja kun hän soitti ja kysyi, niin vinssi piti tilata erikseen. Tilasi sen, ja siinä vaiheessa onneksi myyjä soitti perään että haluatko siihen myös sen köyden :rolleyes::p

Oletko ihan varma, että ostit lampun?:X3:
No valaisimen :ROFLMAO: prkle kuitin kans heitin pois, se on jotenkin niin kevyt mutta näytti hyvältä kun roikkui kaupassa. Löysin kaapelin Stocmannilta mutta joku ihme pidin pakko kans jostain saada. Ahhh joku palapeli siis ostin! Mulla viime aikoina valaisimien kanssa ei käy tuuria, kun ostin 3 Artekilta niin siellä oli pitänyt lyhentää johdon leikkaamalla ja leikkasin väärin, no mies kun tuli kotiin pelasti sen yhden onneksi mitä leikkasin päin jotain. Never ever again tee mitään itse, kun se sähköjuttu ei mikään mun juttu ole, en ole ikinä elämässä asentanut mitään itse. Mulla vielä yks valaisin täällä laatikossa mutta todellaakaan en asenna mitään en ainakaan Artekia kun olen sen verran kädetön tumpelo näköjään. Haen vaan tästäkin valaisimesta oikea pidin ja kaaplein ja odotan kun mies sitten joskus miljoonan vuoden päästä taas kotona, kun seuraavaks varma saan sähköiskut :devil:

Mikä se merkki on, en saa oikein selvää paketista. Jos googlaat tarkemmat ohjeet?
Mä en ymmärrä miten tuo voi olla valaisin, tulee ihan muu esine mieleen, mutta minulla onkin vain ihan perinteisiä tavallisen muotoisia:ROFLMAO:

VIta-02051-Clava-Ambiente-04.jpg

Käy vaikka Humaliston sähkössä Raisiossa entisen Kodin ykkösen takana.
No nyt parasta on se, että autossakin palaa joku ihme aladin lampun näköinen valo :cry: kun menin lämmittämään sen ekaks kun oli ajatus mennä kysymään jonnekin kauppaan ne jutut, ei helvetti kuinka ihminen voi olla niin tumpelo sen elektronikan kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kun en taju onko mottori meni POKS vai öljyä ainoastaan pakko vaihtaa, aaaaaaa, eikä mies vasta! En tiedä uskallanko ajaa mihinkään etten jää tiellä, ainakin korjamoon kai sen pakko viedä mutta kello pian 15.00 tuskin kukaan teen mitään jos on mottorissa häiriö. Ai apua että olenkin nolo, kun aina kaiken antanut miehelle tehtäväksi ja kun se ei ole kotona olen täysin kädetön.:poop:

No nyt parasta on se, että autossakin palaa joku ihme aladin lampun näköinen valo :cry: kun menin lämmittämään sen ekaks kun oli ajatus mennä kysymään jonnekin kauppaan ne jutut, ei helvetti kuinka ihminen voi olla niin tumpelo sen elektronikan kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kun en taju onko mottori meni POKS vai öljyä ainoastaan pakko vaihtaa, aaaaaaa, eikä mies vasta! En tiedä uskallanko ajaa mihinkään etten jää tiellä, ainakin korjamoon kai sen pakko viedä mutta kello pian 15.00 tuskin kukaan teen mitään jos on mottorissa häiriö. Ai apua että olenkin nolo, kun aina kaiken antanut miehelle tehtäväksi ja kun se ei ole kotona olen täysin kädetön.:poop:
Voi vähän naurattaa autohuollon tyyppejä, kun menet sanomaan, että autossa palaa alladinin lamppu, etkä tiedä, mitä sille tehdä :D

Tunnen niin suurta sielujen sympatiaa sinua kohtaan, olen itse ihan yhtä kädetön elektroniikan suhteen. Ei vaan edes kiinnosta opetella. Mutta tsemppiä!

Yhteistyössä