kenellä kierukka tippunut? tai raskaaksi tullut kierukan aik

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
ana?
itse tiedän ainakin yhden kierukka raskauden.tai oikeastaan kaksi...(yks kertoi laitoksella)toinen on kaverini.
kaverin laps on nyt yli3v.
kierukkaa ei löytynyt ultralla, oli varmaan tippunut eikä kaveri sitä huomannut???
onko muilla kellä HUOMAAMATTA tippunut??
itsellä nyt kierukka, eikä mitään tuntemuksia??eipä kait pidä tuntumankaan??

No mulla ei varsinaisesti hormoonikierukka tippunut, vaan 3kk:n jälkeen valahti pois paikoiltaan, roikku tuol jossain välillä. Ja sen kyllä huomas, saatto olla pois paikoiltaan jopa ihan laitosta asti tai heti sen jälkeen valahtanut. Kauheita alaselkäkipuja ja mies tunsi langat..Siinä vaiheessa, kun langat jätti hempeilyjen jälkeen ikävät veriarvet, koettelin itteki niitä ja siinähän ne tuntu aika lähellä. Lääkäriin aika ja se poistettiin.
Silloin epäilin, että oisin ollut raskaana, mutta en ollut.. Tai sitten se vuoto kierukan poistamisen jälkeen oli varhainen keskenmeno, vuoto oli meinaan km tyyppistä.

Kuopukseni sai alkunsa hormonikierukasta huolimatta. Käydessäni tarkastuttamassa onko kierukka paikoillaan ja kaikki ok, olin jo n. 9 viikolla raskaana. Kierukka oli silloin ihan hyvin paikoillaan. Raskaus selvisi viikolla 17 ja risat, eikä kierukkaa enää ollut missään, eli se on kadonnut täysin meikäläisen huomaamatta, ilman kipuja sun muuta.

Äitini tuli raskaaksi kierukasta huolimatta ja tätini alkoi odottaa kaksosia, joista vain toinen osattiin abortoida kerralla, raskaus jatkui, kunnes toinenkin sikiö huomattiin ja abortoitiin... 80-luvulla, mutta näin on käynyt.

Yhteistyössä