Kenellä kaikilla nordean tiliin on murtauduttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sisko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sisko"

Vieras
Sähköpostiin tuli ilmoitus, että nordean tiliini on murtauduttu. Jouduin kaksi kertaa antamaan varmistus verkkotunnukset jotta se verkkopankki varmistuisi, että olen se todellinen tilinhaltija,,,
Toistaiseksi näyttäisi siltä, ettei rahoja ole viety mutta onko muilla ollut vastaavia tapauksia?

[QUOTE="Sisko";24311043],,
Toistaiseksi näyttäisi siltä, ettei rahoja ole viety mutta onko muilla ollut vastaavia tapauksia?[/QUOTE]

Ei hätää, kohta ne katoaa. Huijausviestihän se oli minne menit nyt tunnukset antamaan. Sinuna soittaisin nyt pankkiin ja äkkiä!

ihan oikeasti, eikö ihmiset osaa lukea. Nordeassakin on ensimmäisellä sivulla varoitus että Nordea ei missään tapauksessa pyytele tunnuksia sähköpostilla, älkää missään nimessä antako kenellekään tilinne tunnuksia. Se on ollut siinä jo monta kuukautta.

[QUOTE="Sisko";24311043]Sähköpostiin tuli ilmoitus, että nordean tiliini on murtauduttu. Jouduin kaksi kertaa antamaan varmistus verkkotunnukset jotta se verkkopankki varmistuisi, että olen se todellinen tilinhaltija,,,
Toistaiseksi näyttäisi siltä, ettei rahoja ole viety mutta onko muilla ollut vastaavia tapauksia?[/QUOTE]

Joko hyvä provo tai täysin pösilö ap :laugh:

Olen kyllä kuullut noista huijausviesteistä mutta tämä on kyllä ihan todellinen. Linkki ohjasi minut sinne nordean sivuille, eli ei ihan mitään hoono suumella tehty kotisivu,,,

Anteeksi nyt vaan, mutta voi idiootti. Ikinäkoskaanmilloinkaan, MIKÄÄN pankki ei kysele tunnuksiasi sähköpostitse, postitse eikä puhelimitse.
Näistäkin ollut niin paljon juttua mediassa, että luulis ihmisten jo tajuavan.

Kannattanee laittaa tunnukset sulkuun...

No niin, soitelin sinne nordean puhelinpalveluun. Kyllä olin todella todella hölmö,,,!!!!
Tililtä tehty 950e(eli koko saldoni melkein) maksumääräys hollantiin. Onneksi nuo ulkomaille menevät maksut käsitellään vasta seuraavana arkena, joten se aspa sai peruutettua maksumääräyksen. Nyt tili jäädytetty, ja huomenna pankkiin kuolettamaan tilin,,,
Kiitos paljon kaikille jotka patistivat soittamaan sinne nordeaan!!!
Se nordean oli kyllä ihan suomalainen nordean sivu mutta en nyt tällä hetkellä pysty käsittää miten se koko juju meni....aaarrrggh!!! Nyt kyllä todella nolottaa

No onneksi ehdit toimia! Ja muuten: kaikenlaisten ongelmien varalle kannattaa laitattaa omalle tilille päiväkohtainen nostorajoitus. Se voi olla vaikkapa 200 e. Jos esim. ulkomailla kortti kähvelletään, ehdit toimia ilman, että koko saldo pyyhkäistään nollille heti.

Yhteistyössä