Kenellä ei ole ajokorttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dorde

Aktiivinen jäsen
01.04.2007
6 495
0
36
Täällä Helsingissä on niin hyvät julkiset yhteydet että ei tarvii, paitsi joskus ottaa pannuun kun pitäisi esim huonekaluliikkeessä käydä ja aina saa kyytiä pummia. Jos landelle joskus muutan kaippa se on ajettava, olenko ihan friikki jos menen autokouluun päälle kolmekymppisenä?

Mulla on,johtuen siitä ,että aikoinaan harrastin vanhoja amerikan autoja. Nytttemminkin on auto ja kuljen töihin sillä,koska en yöllä pääse julkisilla tänne kotiin vaan joutusin kävelee keskustasta 12km humalaisten seassa. Mutta jos joskus haluut lähtee epsooseen tai johonkin niin viestitellään. Kyytiin mahtuu ja paljon kuljen espoossa ja muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mulla on,johtuen siitä ,että aikoinaan harrastin vanhoja amerikan autoja. Nytttemminkin on auto ja kuljen töihin sillä,koska en yöllä pääse julkisilla tänne kotiin vaan joutusin kävelee keskustasta 12km humalaisten seassa. Mutta jos joskus haluut lähtee epsooseen tai johonkin niin viestitellään. Kyytiin mahtuu ja paljon kuljen espoossa ja muualla.

Millä tavalla harrastit? Mä parikymppisenä olin niin rockabilly että nyt jo ihan hävettää :D

En mä nyt osaa sanoa,mutta jotenkin hullusti liityin amerikan autoharrastajien pariin. Oma eka autoni oli sillon -80, luvun lopulla tuotuja Farmarimallisia joita ei saanu tehä 4.li paikkasiksi vaikka ne jo amerikasta tuotuna oli sitä. Ford lt farmari. Miehellä oli avo impala 62 ja kavereilla vaikka mitä. Itse en kuitenkaan pukeutunut fiftariksi vaan buutseilla ja nahkatakeilla liikuin ympäriinsä. Autojen parissa siis silloin aikani vietin ja nykyisen mieheni. :D

Mä en taas autoista tajunnut hölkäsenpöläystä, kuuntelin musiikkia ja ihannoin fiftarityyliä. Pukeuduin ajan henkisesti ja sisustin myös sen mukaan. Helsingissä oli silloin voimakkaasti underground meininkinä fiftarityyli, oli melkein joka viikonloppu keikkoja ja sosiaalinen elämä oli vilkasta.

On sitä fiftari meininkiä vieläkin. Mulla käy asiakkaana yks pariskunta nuori sellanen, toinen fiftari ja toinen gootti. Sit on kaks kundia jotka harrastaa -50luvunautoja, ja niiden kanssa juttua riittääkin. Niillä on joku bändi kokoonpano ja tuppaan heti keikalle ku paljastavat jonkun kellarikeikan.

fiftari ja gootti, aika erikoista! Paitsi nyttten kun mietin niin yhden tuollaisen pariskunnan tunsin vuosia sitten. Aina ennen kävin paljon kuuntelemassa livemusaa, nyt tuo harrastus on ihan surkastunut, pitäis vaan lähteä aina kun tytöt on isän hoidossa.

Mä kans halusin mennä live musaa kuuntelemaan. Eikä toi fiftari -gootti niin ihmeellistä ole mä kuuntelen edelleen vanhaa rocke´n rollia ja kaikkea muuta sekasin. Nyt toi esikoisen Japani musa friikkiys vie äidin joku kerta nahkatakin ja buutsien kanssa Japani disko/rock konserttiin. Esikoisen pyynnöstä. :D

Yhteistyössä