kenellä cerazette-minipilleri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja littelemy79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

littelemy79

Jäsen
29.09.2008
33
0
6
Olenko ainut?
Olen syönyt nyt puolitoista liuskaa noita yhdistelmäpillereitä,cerazette 75mg.
Ja tämä koko aika on ollut yhtä h*lvettiä! :kieh:

Naamaan pukkaa näppylää,ei edes normi finniä vaan jotain ihme näppylää ja mulla ei yleensä tule edes finnejä.

Kainalot hikoaa ihan sikana,sinne vois laittaa myös siteen jotta ei paidat kastu,vaikka muuten kylmä niin kainalot hikimärät.

Alapää vuotaa,vuotaa,vuotaa.. koko ajan.. enemmän ja vähemmän mutta joka päivä jotain. ei ees koko ajan päivän aikana mutta kuitenkin pitkin päivää aina vähän tai enemmän..

Ei kestä kyllä pää.. :headwall:

Mutta onko muilla samoja ongelmia?

*kiitos,murheet on pienet*

Oon syönyt reilu 2vk ja koko ajan menkat:( oon imetysten aikana myös niitä syönyt mutta silloin ei ollut tällaista.Mulla ilmaantui finni selkään.Mulla ei oo koskaan ollut finnejä...

no mulla on ollut jo kohta pari vuotta..en oo jaksanut mennä vaihtaa...
Kun tuskin mulle ees mitkään muutkaan pillerit sopii..
kolmet e-pillerit kokeilin ennen noita..
välillä on parempia aikoja.. ( tulee menkat ajallaan jne )
Välillä tulee miten sattuu..just vuoti tää akka kolme viikkoo ja sit oli viikon tauko..eilen alkoi vuoto taas..:D
Ens viikolla olis aika lääkärille,et jos nyt sit asialle sais jotain tehtyy..

Olen syönyt niitä kohta puolivuotta. Ekan 5 viikon jälkeen tuli menkat jotka kesti kolme viikkoa, siinä välissä oli pari vuodotonta päivää kunnes menkat alkoi uudestaan. Sen jälkeen olin 3,5kk ilman menkkojan kunnes 2 viikkoa sitten taas alko ja vuodan edelleen.Taas meni niin että viikon tuli vuotoa,2 päivää ei ja sitten alkoi taas uudestaan. Ton 3,5kk:den aikana mulla tuli 5-6 viikon välein pari päivää vähän ruskeaa vuotoa.

Asiaa sen kummemmin kommentoimatta: Eikös Cerazette ole minipilleri eikä yhdistelmä? Tai ainakin vielä pari vuotta sitten oli, kun oli nimenomaan ainoa migreenikolle sopiva (joka ei sit kuitenkaan sopinut).. :whistle:

Yhteistyössä