ken uskaltautuu mukaan..? oudoin paikka, jossa olet joutunut käymään tarpeillasi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meni maha sekasin ku oltiin sukutilalla isän ja parin muun sukulaisen kans. vain käväsemässä. hetki ku muut oli mnni kattoon vanhaa nnavettaa peinelin yhen rakennuksen taakse paskalle... tila oli asumaton ja hyysikkä oli sortunu...

jokunen päivä meni ja isälle oitettiin että riihen takana on karhun paskat ... en ole tunnustanu että ei muuten ole :D

En tiedä oudoimmasta paikasta mutta huvittavin kokemus (näin jälkeenpäin) oli kun mahani meni täysin sekaisin kesken automatkan, aivan tuskanhikeä pukkasi.

Ensimmäinen vessallinen paikka oli tällainen turkkilaisten pizzeria. Äijät katsoivat silmät selällään kun juoksin h*lvetin kyytiä sisälle pingviinin askelin, tanssin hetken paikallani yrittäen paikantaa vessaa ja loikin ovet paukkuen ensimmäisestä ovesta jonka päättelin vessaksi... Olin jossain siivouskomerossa.
Noh, uusi yritys ja pääsin kuin pääsinkin vessaan. Sitten vain muina miehinä äkkiä pois :ashamed:

Kerran kännissä ku oli avaimet hukassa ja oottelin taloyhtiön ukkoa, niin menin känniälyttömyyksissä paskalle hiekkalaatikolle. Oli todella noloo siihen kakata kun se valaistukkin oli, mut ei sitä kännissä aatellut. EI ollu valoja ikkunoissa. En sitten ees muistanut tota seuraavana päivänä... Siellähän ne lapset oli leikkimässä mutta ei mitään juttua tullut...

[QUOTE="Miss Piggy";24386684]Kerran kännissä ku oli avaimet hukassa ja oottelin taloyhtiön ukkoa, niin menin känniälyttömyyksissä paskalle hiekkalaatikolle. Oli todella noloo siihen kakata kun se valaistukkin oli, mut ei sitä kännissä aatellut. EI ollu valoja ikkunoissa. En sitten ees muistanut tota seuraavana päivänä... Siellähän ne lapset oli leikkimässä mutta ei mitään juttua tullut...[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="Piu";24386664]En tiedä oudoimmasta paikasta mutta huvittavin kokemus (näin jälkeenpäin) oli kun mahani meni täysin sekaisin kesken automatkan, aivan tuskanhikeä pukkasi.

Ensimmäinen vessallinen paikka oli tällainen turkkilaisten pizzeria. Äijät katsoivat silmät selällään kun juoksin h*lvetin kyytiä sisälle pingviinin askelin, tanssin hetken paikallani yrittäen paikantaa vessaa ja loikin ovet paukkuen ensimmäisestä ovesta jonka päättelin vessaksi... Olin jossain siivouskomerossa.
Noh, uusi yritys ja pääsin kuin pääsinkin vessaan. Sitten vain muina miehinä äkkiä pois :ashamed:[/QUOTE]

:laugh: olisit vääntänyt läjät johonkin sankoon

Ei se paikka vaan se tilanne... Oltiin tulossa iltamyöhään kotiin reissusta ja kaikki paikat (huoltoasemat) oli jo kiinni ja ainuttakaan tienvarsihuusia ei sattunut matkan varrelle. Hirviä pissa- ja kakkahätä ja ihan tuskissani pidättelin vaikka kuinka kauan. Lopulta en enää kestänyt vaan pyysin miestä pysäyttämään pysähdyspaikalle ja sinne täräytin satsit, tietysti meni autoja ohi :ashamed: No sen jälkeen ajettiin noin 5 kilometriä ja tuli eteen auki oleva huoltoasema. Vitutti.

kerran meillä oli kaveri kylässä ja se viipyi ja viipyi vessassa aamulla.En pystynyt enää pidättämään ja kävin räväyttämässä ripulit ja aamukuset kylppärin ammeeseen...

meni maha sekasin ku oltiin sukutilalla isän ja parin muun sukulaisen kans. vain käväsemässä. hetki ku muut oli mnni kattoon vanhaa nnavettaa peinelin yhen rakennuksen taakse paskalle... tila oli asumaton ja hyysikkä oli sortunu...

jokunen päivä meni ja isälle oitettiin että riihen takana on karhun paskat ... en ole tunnustanu että ei muuten ole :D

Tais sitten tulla ihan kunnon satsit kun karhun paskaksi luultiin :D

Hehee, no oltiin kerran isolla kaveriporukalla kosteella piknikillä. No, lähettiin siitä sitten baariin jatkoille. Porukka kävi paikallisen talon pihalla pissalla ja minä tietty mukana. Siinä sitten pissatessani en mitenkään pystyny pidättelemään ja tuotin mahtavan läjän kakkaa! Ei mulla ees ollu mikään kakkahätä tuolloin, pääs vähän yllättämään. :D Onneks mul oli pitkä takki, paperia laukussa ja olin kavereihin selin! Baarissa sitten heti vessaan pyyhkimään tarkemmin uuden pissahädän varjolla..

Huh huh, alkoi kusettaa kun luin näitä juttuja! :D Onneks vessa lähellä.

Oma hassuin paikkani oli lumiauran se aura-osa tai kauha, mikä onkaan. Oli ilta ja hämärää kun iski jumalaton ripulipaskahätä. Ei ollut mitään näkösuojaa missään, ei mitään, pelkkää paljasta tasamaata silmänkantamattomiin ja joka paikassa kaupungissa oli ihmisiä liikkeellä. Huomasin sitten rannassa olevan lumiauran, juoksin sinne ja kyykistyin siihen paskantamaan, aura toimi näkösuojana ja toisella puolella oli pitkä jäässä oleva järvi, joten sieltäkään ei kukaan nähnyt. Lopetin toimituksen ja huomasin paskoneeni siihen auraan... Kiva herätys lumenauraajalla seuraavana aamuna, anteeksi! Mutta kun vaihtoehtona oli ripuloida housuun pakkasessa ja olin kaukana kotoa.

laivan kannelle, tuohon aikaan ei tainnut vielä olla valvontakameroita.. menin haukkaamaan happea, kun oli huono olo ja äkkiä alkoi sellainen vääntö mahassa ettei toivoakaan vessaan ehtimisestä! kylmä marraskuun yö ja minä siellä mekko korvissa, loppuhuipennukseksi vielä oksensinkin :X ja aamulla huomasin, että avokkaat oli oksennuksessa, koko hytti haisi

ennenkuin sain dignnoosin (laktoosi-intoleranssi), väänsin ripuleita milloin mihinkin.
nykyinen aviomies, silloinen poikaystävä muistaa hyvin ne suhteemme alkuajat ja samoin ystävätkin..

- sänkyyn kesken seksin
- vatiin, kun vessa oli varattu
- porttikongiin
- baarin pihalle
- elokuvateatterin pihalle
- metsään
- muovipussiin

Yhteistyössä