ken muistaa kun valitin päivähoidosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
eilen muistaakseni, kun tyttärelleni ei voitu tarjota päivähoitopaikkaa, joka olisi 18.00 asti auki vaikka työvuoroni ovat klo 17.00 asti joka kolmas viikko.

Tytölle tarjottiin kotia lähempää paikkaa siis (joka myöskin vain 17.00 asti auki) ja tarkoitus oli vaihtaa maanantaina mutta oli käynyt tänään tutustumassa ja paikka oli ollut kuulemma kamala :( Hirveän rähjäinen ja muutenkin todella karu...
Päätimme, että kuljetan tyttöä vanhempieni autolla siihen asti pidemmälle päiväkotiin kunnes saa uuden päivähoitopaikan joka olisi pidempään auki.

Tänään kuitenkin päiväkodin johtaja soitti minulle ja sanoi, että elokuussa mahdollisesti vapautuisi paikka ja että vaikka päiväkoti olisi auki 17.00 asti, päiväkodin on pakko järjestää työvuorojen mukaan myös 18.00 asti hoitoa!
Ettte kuule tiedä miten hyvältä tuntuu kun joku Vantaan kaupungilta edes pitää oikeuksieni puolia! :) NYt vaan toivotaan että pian vapautuu paikka läheltä! :)

Päivähoito laki määrää jo sen että päiväkodit pitää tarpeen tullen pitää auki klo:18.00 saakka. Vantaalla on monia paikkoja missä näin johan on kumma jos et palvelua saa....

|O Kovaa huutoa vaan ja puolusta oikeuksiasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja72:
Päivähoito laki määrää jo sen että päiväkodit pitää tarpeen tullen pitää auki klo:18.00 saakka. Vantaalla on monia paikkoja missä näin johan on kumma jos et palvelua saa....

|O Kovaa huutoa vaan ja puolusta oikeuksiasi.

No nyt on hakemukset vetämässä ja päiväkodinjohtaja laittaa siihen lisätiedoiksi tuollaisen! Nyt vaan peukut pystyyn, että tyttö saisi pian paikan niin ei menisi mun työmatka niin hankalaksi!

Mulla on ollut käsitys että vantaallakin suurin osa päiväkodeista on tarvittaessa auki klo 18asti, se pitää vaan tarpeeksi ajoissa sopia että tiedetään työvuorot tehdä niin että se iltahoitaja tulee normaalia myöhempää..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä on ainakin tiukka takaraja, johon venytetään 17.30. Meille tuo on myös ollut iso ongelma. Jos tuo ei riitä, pitää mennä vuorohoitoon.

No onneksi täällä nyt ilmeisesti tuo takaraja on 18...

Yhteistyössä