Kemiallinen raskaus ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Plussasin launtaina 2pv ennen menkkoja vaalean, mutta selkeästi pinkin plussan aamulla. Sunnuntai aamuna viiva oli hieman hennompi kuin lauantaina. Nämä molemmat testit oli rfsu muovitikku testejä. Eilen hain apteekista apteekin oman testin ja siinä tuli taas vaalea, mutta selkeä pinkki viiva, mutta illalla myöhään alkoi lievä vaalenpunainen vuoto. Aamulla oli muuttunut ruskeaksi tuhruksi. Vuoto on kuitenkin niin niukkaa, että ei tule siteeseen vain pyyhkiessä. Tein nyt aamupäivällä (ei aamupissasta) rfsu liusja testin, johon tuli hyvin vaalean pinkki viiva (selkeästi vaaaleampi kuin eilinen apteekin testi). Lisäksi on lievää huonovointisuutta ja välillä hieman selkä/kylkikipua. Nyt siis olisi rv 4+1, mutta ilmeisesti kemiallisesta raskaudesta on kyse testitkin kun ei voimistu vaan heikkenee. Ihmettelen vain vuodon vähyyttä. Mites muilla on vuotanut kemiallisen raskauden jälkeen?

Mulla oli viime helmikuussa kemiallinen. Tein ekan testin kun menkat oli päivän myöhässä, kyseessä oli digitesti joka näytti "raskaana 1-2" eli viivojen vahvuudesta en tiedä. En testannut enempää. Ruskea tuhru alkoi kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja siitä parin päivän päästä alkoi kunnon vuoto jonka seassa tuli yksi isompi hyytymä. Kivut olivat menkkakipujen luokkaa. Vuotoa kesti viikon ja testasin negan kun vuoto loppui.

Mulla oli viime helmikuussa kemiallinen. Tein ekan testin kun menkat oli päivän myöhässä, kyseessä oli digitesti joka näytti "raskaana 1-2" eli viivojen vahvuudesta en tiedä. En testannut enempää. Ruskea tuhru alkoi kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja siitä parin päivän päästä alkoi kunnon vuoto jonka seassa tuli yksi isompi hyytymä. Kivut olivat menkkakipujen luokkaa. Vuotoa kesti viikon ja testasin negan kun vuoto loppui.

Eli sinullakin alkoi hyvin niukasti vuoto. Hyvä tietää. Minulla edellisessä (onnistuneessa) raskaudessa oli tässä vaiheessa niukka vuoto, joka loppui. Silloin testasin vasta vuodon jälkeen plussan. Nyt kuitenkin siis viivat eivät vahvistu vaan enemminkin heikkenee, testi ei kuitenkaan aina ole ollut sama.

-ap

Yhteistyössä