Keltarauhashormonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kia-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kia-77

Vieras
Moi,

Kävin äsken papa-kokeessa ja terkkari kehotti hankkimaan keltarauhashormonit, koska kiertoni on tosi epäsäännöllinen. Kumpia ne siis on terolutteja vai clomifenit? Tarvii ottaa yhteyttä yksityiseen, jotta asia etenis edes joskus. Vauvakuume on kuitenkin kova.

Mä oon syönyt Teroluteja jo parin vuoden ajan, aina jos ei muuta hoitoa päällä. Tuolloin kiertoni on todella säännöllinen. Tosin kierron säännöllisyydestä huolimatta minä en niiden avulla ovuloi lainkaan. Mutta se hoidetaan sitten muualla keinoin. :) Mutta varmasti on toisenlaisiakin tarinoita.

Tsemppiä!

No niin... Eli sain sitten terolutit kierron säännöllistämiseen ja metut pco:hon. Jos ei tuu tulosta 3-4 kk kuluessa, niin sitten otetaan clomit mukaan. Onko teillä ollut teroista tai metuista jotain sivuvaikutuksia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 20:25 Kia77 kirjoitti:
No niin... Eli sain sitten terolutit kierron säännöllistämiseen ja metut pco:hon. Jos ei tuu tulosta 3-4 kk kuluessa, niin sitten otetaan clomit mukaan. Onko teillä ollut teroista tai metuista jotain sivuvaikutuksia?

Me mennään siis aika samoissa :) Aloitin taas terot ja uutena lääkkeenä metut pari päivää sitten. Olo on vähän vellova ollut mut muuten ihan ok. Vuoto ei ole edelleenkään alkanut mutta venyvää valkkaria kyllä tulee :x Clomit odottaa mullakin jos näin päätän mutta haluan ensiksi edetä näin..

Ei sulla sattuis meseä olemaan olis kiva vaihdella kuulumisia.

Yhteistyössä