Keltaisuus pois hiuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kävin kampaajalla blondaamassa hiukset kokonaan, kun ennen oli vain raitoja. Tuli keltaiset, ja kampaaja teki jonkin sortin korjauksen, jolloin suurin osa keltaisuutta hävisi. Nyt kuitenkin on keltaisuus palannut, eikä hopeashampoosta ole ainakaan vielä ollut apua (olen käyttänyt n. 4krt). Miten tämän keltaisuuden saa pois? Tietääkö joku? Olen kuullut jostakin "silver maskista", mutta osaako joku sanoa siitä jotain enemmän?

Koska meikällä on raitoja alla, on vaaleimmat hiukset jo tosi vaaleita. Tuhka saattaa vetää ne osat sinisiksi...

marquis de sade: kuinka kauan annat hopesampoon ja -hoitoaineen vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koska meikällä on raitoja alla, on vaaleimmat hiukset jo tosi vaaleita. Tuhka saattaa vetää ne osat sinisiksi...

marquis de sade: kuinka kauan annat hopesampoon ja -hoitoaineen vaikuttaa?

shamppoon jynssään oikeen kunnolla päähän pari minuttia about..
mulla on kahta eri hoitoainetta ja toisessa on vaikutusaika 3-5min ja toisessa 10min ja joskus saatan saunassa istuskella ton 10min kevyissä löylyissä.Mut ton max ajan annan olla ainaski päässä

Mut se sinisyyskin lähtee lähtee muutamassa pesussa. Ja sit kannattaa valmistajalta aina ensin tarkistaa et voiko hopeashampoon/hoitsikan kanssa mennä saunaan, toiset aineet hyötyy lämmöstä mut toiset ei!

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mut se sinisyyskin lähtee lähtee muutamassa pesussa. Ja sit kannattaa valmistajalta aina ensin tarkistaa et voiko hopeashampoon/hoitsikan kanssa mennä saunaan, toiset aineet hyötyy lämmöstä mut toiset ei!

ei lähteny mulla vaikka kuinka pesin :/
Pari kertaa on noin käyny ja sen koommin en oo pistäny enää päähän.

Sinisen ja harmaan sävyiset värit EI tykkää lämmöstä. Joten antakaa vaikuttaa ilman lämpöä tuhkan ja hopean sävyjen!
Myös violetti sävyt ilman lämpöä!
punaiset, oranssit ja keltaiset rakastaa lämpöä ja voimistuvat lämmössä!

MÄÄ oon nyt täsä jo pitkään harkinnu tota blondia... Kun 14v ensimmäisen kerran värjäsin ihan vaaleet kesällä melkein valkoiset hiukseni ruskeeksi ja sittenhän näitä hiuksia on siitä asti tullu värjättyä ruskeen eri sävyillä ja melkein mustillakin sävyillä.. Mulla on nyt tällaset suklaan ruskeat hiukset ja blondiksi nyt olisi halu takasin tulla.. Raidoilla kai olisi parasta aloittaa?? Jos itse värjää niin mikä väri olis paras jos haluu ihan vaaleet? Ei valkoiset mutta sinne päin :) Pelko on keltasista hiuksista!! :D

Yhteistyössä