Keltaisia lastenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ellu"

Vieras
Tiedättekö mistä niitä löytyy? Tyttö haluais kaiken vaatetuksen keltaisena lempivärinsä mukaan, muttei nyt oikee ole myynnissä missään...ainoastaan noissa retrovaate merkeillä (metsola,moonkids jne) enkä raaski yli 20€ kovin monesta paidasta maksaa...kaikki on melkein vaaleanpunaista ja pinkkiä mitä kaupoilla on tarjota...höh miks on tehty näin vaikeaksi toteuttaa lapsen toivetta, kyse siis 4v tytöstä joka toki voi pitää niitä pinkkejäki mut mieluiten kaikki keltaista :)

Olen huomannut ihan saman, että keltaista on todella vähän tarjolla ketjuliikkeissä. Meilläkin se on lapsen suosikkiväri oranssin ohella. Metsolasta löytyy kivoja vaatteita keltaisina ja oransseina, muutakin kuin retroa.

Ja tuohon että osta valkoista ja värjää. Vauvoille kyllä löytyy valkoista mielin määrin, mutta isommille on todella tiukassa löytää edes valkoisia kuviottomia trikoopaitoja, muista vaatteista puhumattakaan, saati että ne olisi täysin puuvilla, jotta niitä oikeasti voisi värjätä.

[QUOTE="viivi";22147520]
Ja tuohon että osta valkoista ja värjää. Vauvoille kyllä löytyy valkoista mielin määrin, mutta isommille on todella tiukassa löytää edes valkoisia kuviottomia trikoopaitoja, muista vaatteista puhumattakaan, saati että ne olisi täysin puuvilla, jotta niitä oikeasti voisi värjätä.[/QUOTE]

joo, taitaa olla housut vaikea ostaa valkoisena, mutta itse olen ostanut lindex/henkkamaukalta aina joka koossa muutaman valkoisen trikoopaidan (jotta voisi t-paidan halutessaan siihen päälle pistää) eli kyllä niitä löytyy. Ja kyllä ne 100% puuvillaa ovat eikä mitään keinokuituja.

Lindexillä oli vähän aikaa sitten myynnissä keltaisia huppareita, joten näissä pitää pitää silmät selässä ja tuntosarvet höröllään. Kesäalesta lisäksi jonkin verran sai keltaista kalliimpaa merkkiä halvalla. Tosin noi moonkidsin keltaiset froteet oli tosi suosittuja ja itsekään en niitä enää alekoreista löytänyt.

viivi: mä oon löytäny ainaki h&M:n valikoimista niin mustia kuin valkoisiaki yksväriä trikopaitoja esim. mekkojen alle. samoten elloksella on

Voi olla vika ihan meidän kaupungin surkeissa liikkeissä, mutta täällä on Lindexiltä, Hennesiltä ja Kappahlista valkoiset ja mustat yksiväriset aina loppu ja kun yrittää kysyä, niin vastaus on aina "tulossa". En tykkää tilata tuollaisia, kun ei koskaan tiedä minkä laatuisesta on kyse, ja tympii palautella ja vaihdella.

Kiitos alanpa bongaileen lisää keltaista, ommella kyllä osaan et sitä kautta sais keltaista. Ja tuo värjääminen ei käyny mielessänikään et sitäki voisi joskus kokeilla.
Vaateliikkeet vois kyllä keltaista ottaa enemmän taas valikoimiin kun sille kuitenki kysyntää olisi

[QUOTE="ellu";22147467]Tiedättekö mistä niitä löytyy? Tyttö haluais kaiken vaatetuksen keltaisena lempivärinsä mukaan, muttei nyt oikee ole myynnissä missään...ainoastaan noissa retrovaate merkeillä (metsola,moonkids jne) enkä raaski yli 20€ kovin monesta paidasta maksaa...kaikki on melkein vaaleanpunaista ja pinkkiä mitä kaupoilla on tarjota...höh miks on tehty näin vaikeaksi toteuttaa lapsen toivetta, kyse siis 4v tytöstä joka toki voi pitää niitä pinkkejäki mut mieluiten kaikki keltaista :)[/QUOTE]

POP:lla ainakin aivan ihana keltainen talvihaalari. Olisin ostanut sen, mutta on aivan liian paksu ja lämmin mun kuumaveriselle lapselleni. Pitäs olla -15 asteen pakkasia koko talvi, että vois pukua käyttää.

Yhteistyössä