Keltainen pörssi ja koirat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karmivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karmivaa

Vieras
Kävin huvikseni katsomassa keltaisen pörssin sivuilla myytäviä koiria. Todella paljon "rotukoiria" joiden hinta naurettava ja ilmoituksen ulkoasu lähinnä mielenkiintoinen. Suomen kieli ei siis ihan hallussa. Mitähän pentutehtailijoita taas, pistää vihaksi. Normaalisti kalliiden ja vaikeasti saatavien rotujen pentuja myydään parilla sadalla eurolla. Toivottavasti nämä pennut menevät huonosti kaupan, koska varmaahan on että narttuparkoja pennutetaan liian usein ja huonoilla eväillä kaikin puolin. Ostamalla tällaisia pentuja lisää vain tuollaista toimintaa...

samaa olen katsellut jo vuoden päivät mutta myyjä taitaa olla sama paitsi paikkakunta on aivan eri..!! Oliskohan ihan rahan-pöllimis-tarkoituksessa et pyytää käsirahan jo tilille tms ennenkuni "saa" koiran (eli ei saa). Onko kukaan koskaan soittanut näille myyjille??

ilmot ovat joko huijausta joissa koiria ei ole olemassakaan vaan rahat kyllä kelpaa.

Tai sitten ne salakuljetetaan esim. Venäjältä ja paperit eivät ole kunnossa. Näitä sitten palautetaan tai lopetetaan kun jäävät kiinni eläinlääkäritarkastuksessa. Toki voi olla, että paperit on riittävän hyvin väärennettyjä.

Keltaisen pörssin myytävät koirat. Itse lankesin ostamaan ESPOON myyjältä VIROSTA tuodun koiranpennun syksyllä, lääkärireissu tuli kotiin tultuaan, ihoa raapi koko ajan,lääkärin mielestä väärä ravinto, ihmetteli myös rokotuksia, 2 xsamat rokotteet ja liian aikaisin. Myyjällä jatkuvasti pentuja myynnissä, monessa eri puhelinnumerossa, kaikki pienirotuisia. Olin yhteydessä poliisiin ja eläinsuojeluvirastoon, ovat tehneet kyseisen myyjän luo useita käyntejä, osoite Tikankolo 2 D kuulemma myynti jatkunut jo 20 vuotta, eläinsuojeluvirasto sanoi myyjän olevan Eviran rekisterissä joten lupa tuoda pentuja on, kysyin mistä he tietävät mistä oloista pennut tulee,vastasivat että ei tiedäkkään,sanoi vielä että se on jokaisen päätettävissä mistä koiran ostaa, sanoi vielä että ei kannata ostaa Virosta, se eläinsuojeluyhdistyksestä. MUISTAKAA OSTAJAT myyjät hankkivat isot pimeät tulot koirien kustannuksella, käy vielä sivuilla pentutehtailu-koiratarhat siellä tietoa Viron koirista. ÄLÄ TUE PENTUTEHTAILUA.

Yhteistyössä